۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳
کد خبر: ۵۴۰۲۹۰
مسؤول بسیج طلاب و روحانیان استان مرکزی:

نیروی مقاومت بسیج بازوان قدرتمند ایران اسلامی است

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان استان مرکزی گفت: سازمان بسیج مستضعفین یکی از مهم ترین بازوان قدرتمند جمهوری اسلامی است و مأموریت به کار گیری نیروهای داوطلب مردمی را بر عهده دارد.
بسیج طلاب و روحانیون

حجت‌الاسلام ملکی مسؤول بسیج طلاب و روحانیان استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان کرد: سازمان بسیج مستضعفین یکی از مهم ترین بازوان قدرت جمهوری اسلامی است و مأموریت به کار گیری نیروهای داوطلب مردمی را در راستای اهداف انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن بر عهده دارد.

 مسؤول بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی با اشاره به برنامه ها این نهاد، اظهار داشت: همایش حوزه انقلابی، دانشگاه انقلابی  در دانشگاه حضرت زینب(س) با سخنرانی دکتر مشایخی برگزار شد.

حجت‌الاسلام ملکی ادامه داد: یادواره شهدای روحانی و مدافع حرم استان مرکزی امشب یکشنبه ۵ آذر ۹۶ مصادف با روز تشکیل بسیج مستضعفین با سخنرانی حجت الاسلام گواهی مسؤول بسیج طلاب کشور در اراک برگزار خواهد شد.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی افزود: گلباران مزار پاک شهدای روحانی از دیگر برنامه های بسیج طلاب در هفته بسیج مستضعفین است.

حجت‌الاسلام ملکی بیان کرد: تمامی پایگاه های بسیج طلاب استان مرکزی مباحث سیاسی، بصیرتی و نهضت روشنگری را در هفته بسیج مستضعفین خواهند داشت. 

وی اضافه کرد: در هر مدرسه علمیه یک برنامه برگزار خواهد شد و مباحث ذکر شده با سخنرانی های حجت الاسلام رضوی مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه روح الله استان، سردار کریمی فرماندهی سپاه روح الله استان و هادیان سیاسی استانی و کشوری بنابر تناسب وقت مدارس علمیه بیان خواهند شد.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی گفت: نزدیک به ۳۰ پایگاه بسیج طلاب در استان مرکزی وجود دارد و مخاطب برنامه های بسیج طلاب و روحانیان در هفته بسیج مستضعفین، روحانیان و دانشگاهیان هستند.

حجت‌الاسلام ملکی اظهار داشت: یکی از اهداف برنامه های اجرایی در هفته بسیج مستضعفین، درک همگانی معنی بسیج در جامعه اسلامی است که سبب افزایش نیروی بسیجی و بالا بردن توان بصیرتی آن ها می شود.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی در ادامه گفت: امیدواریم که برگزاری این گونه اقدامات در ترغیب و تشویق نسل جوان جامعه به عضویت در بسیج و شرکت در برنامه های این تشکل موثر واقع شود./842/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات