۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۵۵۲۷۳۹
مدیر‌کل تبلیغات اسلامی اردبیل:

فعالیت‌های قرآنی در استان اردبیل نیازمند حمایت است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: فعالیت‌های قرآنی در سطح استان اردبیل نیازمند حمایت‌های ویژه است.
حجت‌الاسلام مهدی ستوده

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مهدی ستوده امروز در نشست فعالان تبلیغات اسلامی اردبیل با استاندار اردبیل که در سالن شیخ صفی استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: فعالیت‌های قرآنی در سطح استان اردبیل با توجه به بودجه ناچیز این حوزه نیازمند حمایت‌های ویژه در سطح استان است.

وی گفت: بیش از ۴۰۰ موسسه و خانه قرآنی با اعتبارات ناچیز در سطح استان در حال فعالیت هستند که با توجه به تاثیرگذاری آن در حوزه‌های مختلف می‌توانند بازتاب مثبتی در جامعه داشته باشد.

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: استان اردبیل جزء استان‌های قرآن‌خیز در سطح کشور است و رده‌ی استانی ما در سطح کشور جزء رتبه‌های اول تا پنجم بوده است.

حجت الاسلام ستوده با اشاره به اینکه رتبه فعالیت‌های قرآنی استان هر ساله با توجه به رتبه‌هایی که قاریان و مفسران و فعالان قرآنی در سطح کشور کسب می‌کنند، ارتقاء می‌یابد افزود:  تلاش‌ها در این زمینه در سه محور در سطح استان پیگیری می‌شود.

وی بیان کرد: بحث آموزش‌ها در سطح عمومی، دوره‌های آموزشی برای داوران و اساتید و بحث تفسیر و مفاهیم به‌صورت ویژه در سطح استان پیگیری می‌شود که خوشبختانه عملکرد مناسبی در این حوزه در سطح استان داشتیم.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه عمل به منویات مقام معظم رهبری اصلی ترین الگوی عملکرد در این حوزه برای ما می‌باشد اضافه کرد: فعالیت‌های قرآنی مردم پایه بوده و فعالیت‌ها در این خصوص به درون خانه‌ها برده می‌شود تا در سطح خانواده و جامعه تأثیرات مثبتی داشته باشد./۹۶۹//۱۰۲/خ

منبع: فارس

ارسال نظرات