۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۵۵۳۵۲۰
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

دهه فجر آغاز نور و طلوع خورشید حکومت امام زمان است

حجت‌‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: فجر انقلاب اسلامی زمینه‌ساز طلوع حکومت امام زمان(عج) است.
امام جمعه بجنورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، در آیین افتتاح نمایشگاه مدرسه انقلاب در دبیرستان نمونه شهید بهشتی بجنورد، اظهار داشت: جامعه اسلامی را باید برای طلوع خورشید عالم‌تاب حکومت حضرت مهدی(عج) آماده کنیم.

امام‌جمعه بجنورد با بیان اینکه جامعه اسلامی نباید از توطئه‌های دشمنان غافل باشد، افزود: شیاطین و دشمنان درصدد هستند تا ملت و جامعه ما را به خواب وادار کنند و برای از بین بردن اتحاد ما برنامه‌ریزی‌های زیادی کرده‌اند، اما مردم همیشه درصحنه ایران اسلامی همواره توطئه‌های آنان را نقش بر آب کرده است.

وی خاطرنشان کرد: جوانان باید تلاش کنند و با تحصیل و خودسازی و جامعه سازی، فجر انقلاب را به طلوع خورشید حکومت حضرت مهدی (عج) برسانند.

حجت‌‌الاسلام و المسلمین یعقوبی تصریح کرد: تمدن نوین اسلامی از اهداف بلندمدت این انقلاب و نظام است و باید جوانان امروز که رهبر معظم انقلاب آن‌ها را بهتر از جوانان دوران انقلاب خطاب کرده است، همتشان را مضاعف کنند تا این انقلاب را جهانی سازند.

وی تأکید کرد: نسل امروز باید با آرمان‌های امام و انقلاب آشنا شود تا بتواند زمینه‌ها و پایه‌های تمدن نوین اسلامی را پایه‌ریزی کند./۹۳۱۴//۲۰۳/خ

ارسال نظرات