۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۵۵۵۷۸۰
آیت الله علما:

حوزه و آموزش و پرورش دو نهاد مهم و اثرگذار در جامعه هستند

آیت الله علما با اشاره به اینکه حوزه و آموزش و پرورش دو نهاد مهم و اثرگذار در جامعه هستند، گفت: نباید اجازه داد تهاجم فرهنگی دشمن تداوم داشته باشد بلکه با ارائه برنامه های اثرگذار در آموزش و پرورش و تعامل این نهاد با حوزه می توان جلوی هجمه ها را گرفت.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در نشست کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش ابراز داشت: حوزه و آموزش و پرورش دو نهاد مهم و اثرگذار در جامعه بوده و همکاری این دو نهاد نتایج مفید و مثبتی خواهد داشت.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به دغدغه رهبر معظم انقلاب در راستای فعالیتهای اثرگذار فرهنگی در جامعه، می توان با تعامل این دو نهاد افزون بر انجام کارهای فرهنگی اثرگذار، تهاجمات دشمنان را نیز دفع کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآور شد: باید تعلیم و تربیت را همزمان با هم مدنظر قرار داد و اجازه نداد هجمه های دشمنان ضربه و آسیبی بر پیکره جامعه وارد کند.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: متاسفانه عملکرد ضعیف در زمینه امور فرهنگی و اجتماعی موجب شده دشمنان سبک زندگی و معماری و تغذیه و پوشاک را در کشور تحت تاثیر قرار دهند و تهاجمات گسترده ای علیه فرهنگ غنی کشور ایجاد کنند.

وی در ادامه مطرح کرد: نباید اجازه داد این تهاجمات تداوم داشته باشد بلکه با ارائه برنامه های اثرگذار در آموزش و پرورش و تعامل این نهاد با حوزه می توان جلوی هجمه ها را گرفت.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: عذرخواهی رهبر معظم انقلاب در خصوص محقق نشدن عدالت اجتماعی نشان دهنده این است که برخی مسؤولان وظیفه خویش را به درستی انجام نداده اند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان عنوان داشت: مسؤولان باید در راستای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب گام برداشته و آرمان های انقلاب اسلامی را محقق سازند./857/پ203/ب1

ارسال نظرات