۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳
کد خبر: ۵۵۶۴۰۷
حجت الاسلام غلامی:

عوض شدن خط و راه انقلاب به معنای ارتجاع است

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه ارتجاع خطر است برای انقلاب، گفت: عوض شدن خط و راه انقلاب به معنای ارتجاع بوده و خطری بزرگ پیش روی انقلاب است و مسؤولان باید هوشیار باشند.
حجت الاسلام غلامی

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فرمایشات به موقع رهبر معظم انقلاب در زمینه های مختلف بیان داشت: نظام جمهوری اسلامی دیدبانی مقتدر و با کفایت در رأس خود دارد که در همه لغزش ها و فراز و فرودهایی که رخ می دهد به موقع و در سایه بصیرت نظام را مدیریت و خاکریزهای دشمن را فتح می کند.

وی یادآور شد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی خودشان اعتراف کردند که هرچه علیه نظام طراحی و دسیسه ایجاد می کنند، با سخنرانی های رهبر معظم انقلاب از بین می رود.

دوری از ارتجاع راه مقابله با آسیب های پیش روی انقلاب است

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به آفت ها و آسیب های انقلاب گفت: اگر می خواهیم دچار آسیب نشویم، باید از ارتجاع دوری کنیم و اهداف و آرمان های انقلاب را فراموش نکنیم.

وی با تأکید بر اینکه مسؤولان بر اساس احساس مقبولیت اجتماعی و سهم خواهی از انقلاب نباید بی توجه به موارد مختلف و آرمان های انقلاب بگذرند، افزود: باید اهداف انقلاب، منشور و فلسفه انقلاب مورد توجه همگان به ویژه مسؤولان قرار گیرد.

حجت الاسلام غلامی بیان کرد: مسؤولان باید انقلابی بمانند و انقلابی عمل کنند و از ارتجاع دوری کنند.

وی با تأکید بر اینکه مسؤولان انقلابی باید از تجمل گرایی و اشرافی گری به دور باشند، خاطرنشان کرد: این امر آفتی بزرگ پیش روی انقلاب و مسؤولان است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان عنوان داشت: مسؤولان در خدمت به مردم که صاحبان اصلی انقلاب هستند، باید صادقانه عمل کنند و با روحیه انقلابی در زمینه رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم گام بردارند.

وی با تأکید بر اینکه کسی نباید تصور کند که انقلاب بدون نظام تحقق دارد، مسؤولان باید در خط و راه انقلاب قدم بردارند و از این مسیر خارج نشوند.

حجت الاسلام غلامی گفت: عوض شدن خط و راه انقلاب به معنای ارتجاع بوده و مسؤولان باید مواظب باشند که از خط انقلاب خارج نشوند./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات