۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۵۵۷۳۹۵
استاد حوزه علمیه کرمان:

ورود اجناس خارجی به کشور با سیاست های اقتصاد مقاومتی سازگاری ندارد

حجت الاسلام هدایتی با اشاره به این که ورود اجناس خارجی با سیاست های اقتصادی مقاومتی نمی سازد، گفت: بعضی از اعضای دولت اعتقاد دارند که تنها کشورهای خارجی هستند که به پیشرفت ایران کمک می کنند و به همین سبب تمام هدفشان را برای ارتباط با آنها قرار داده اند.
اقتصاد مقاومتی

حجت الاسلام حمید هدایتی استاد حوزه علمیه کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با اقتصاد مقاومتی، گفت: قوه مجریه تنها گروهی بوده که می تواند در اجرا کردن اقتصاد مقاومتی گام بردارد.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی در کشور نیازمند به قوه مجریه بوده، اما قوه مجریه در اجرا کردن اقتصاد مقاومتی نتوانسته درست عمل کند.

استاد حوزه علمیه کرمان با بیان این که ورد اجناس خارجی با اقتصاد مقاومتی سازگاری ندارد، بیان داشت: دولت وظیفه دارد برای اجرا کردن اقتصاد مقاومتی در کشور با تفکری صحیح گام بردارد.

وی ابراز داشت: ضرر رساندن به خود دولت مردان از دلایلی بوده که دولت مردان برای اجرا کردن اقتصاد مقاوتی در کشور گام برنمی دارند زیرا خودشان فهمیده اند که اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی ضرربزرگ برای خودشان است.

حجت الاسلام هدایتی با اشاره به این که اقتصاد مقاومتی از سوی دولت شعاری بیش نیست، اظهار داشت: دولت اعتقادی به عملی کردن اقتصاد مقاومتی ندارد و نخواهد داشت، زیرا تفکر دولت مردان، تفکری خارجی است.

وی با بیان این که دولت مردان انگیزه ای برای اجرا کردن اقتصاد مقاومتی در کشور ندارند، خاطرنشان کرد: بعضی از اعضای دولت اعتقاد دارند که تنها کشور های خارج هستند که به پیشرفت ایران کمک می کنند و به همین سبب تمام هدفشان را برای ارتباط با کشور های خارجی قرار داده اند.

استاد حوزه علمیه کرمان خاطرنشان کرد: تفکر خارجی اشتن انسان را از کشور دور می کند و مهم ترین سبب برای بیکاری در جامعه تفکر خارجی بعضی از اعضای دولت است.

حجت الاسلام هدایتی با اشاره به آیه قران در سوره مائده که می فرماید فی قلوبهم مرض، اظهار داشت: کسانی که در قلب هایشان مرضی باشد، همیشه در کفر به سرعت حرکت می کنند و دلهایشان را به افراد کافر می سپارند.

وی در پایان گفت: ارزیابی دولت در سال جاری برای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی ضعیف بوده و به وعده هایی که به مردم داده است، عمل نکرده است./9707/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات