۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۵۶۳۵۲۸
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی:

ایران در سایه دین و اسلام ناب در جهان عزت و اقتدار دارد

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان این که انقلاب اسلامی بستری را برای بیداری اسلامی و همچنین خروج اسلام از انزوا فراهم کرد، گفت: امروز اسلام ناب و حقیقی به برکت انقلاب اسلامی ایران در جهان فراگیر شده است.
حجت الاسلام علی سعیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی، رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا امروز در همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در ساری با تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری، از وی به عنوان یک اسلام شناس تمام عیار یاد کرد و گفت: آن شخصیت برجسته انقلاب خط شناس حقیقی نبوی و علوی بود.

وی با بیان این که اگر به دنبال نقطه اطمینان و اعتماد هستیم باید اسلام شناس جامع و کامل را پیدا کنیم، افزود: استاد شهید مطهری یک جریان شناس واقعی بود و با شناخت دقیق مشکلات جامعه در جهت رفع آن راهکار ارائه و اظهار نظر می کرد.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا به تلاش گروه های مارکسیست و کمونیست در دوران انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان این که شهید مطهری با قدرت در برابر این گروه ها ایستاد، خاطرنشان کرد: شهید مطهری از جمله افرادی بود که در برابر این جریان های خطرناک ایستاد و مانع از تحرک آنها در کشور شد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند آثار شهید مطهری برای اقشار جامعه مفیدی است، گفت: استاد شهید مطهری افزون بر این که یک اسلام شناس تمام عیار بود، زمان شناس نیز بود و متغیرهای زمانی و مکانی را به خوبی تشخیص می داد.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با تأکید براین که شبهات مطرح شده در جامعه را باید با توجه به مقتضیات و شرایط حاکم پاسخ دد، خاطرنشان کرد: استاد شهید مطهری با شناخت عمیق و دقیق نسبت به مسائل مسیر حرکت در خط نبوی و علوی را مشخص می کرد چون یک جبهه شناس و خط شناس واقعی بود.

وی در ادامه سخنان خود به تلاش جریان های ابتدای انقلاب برای ایجاد انحراف در حرکت انقلاب اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) با شناخت دقیق اصل و فرع مانع تحقق اهداف و برنامه های دشمنان شدند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان این که برای پیروزی، استقرار و تحقق اهداف انقلاب اسلامی تلاش ها و مجاهدت های بسیاری صورت گرفت که باید قدردان مجاهدان این راه باشیم، تصریح کرد: انقلاب های بسیاری در دنیا اتفاق افتاد، اما در ادامه از مسیر منحرف شد و به نتیجه نرسید.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا از امام خمینی(ره) به عنوان شخصیتی باهوش و نابغه یاد کرد و افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی هیچ گاه در دام دشمنان این انقلاب و گروه های انحرافی نیافتند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که انقلاب اسلامی بستری را برای بیداری اسلامی و همچنین خروج اسلام از انزوا فراهم کرد، بیان داشت: امروز اسلام ناب و حقیقی به برکت انقلاب اسلامی ایران در جهان فراگیر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به این که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مقاومت مارکسیستی را کنار زدند و مقاومت دینی را جایگزین آن کردند، افزود: امروز ایران در سایه دین و اسلام ناب در جهان عزت و اقتدار دارد.

وی با بیان این که استاد شهید مطهری برای پیروزی انقلاب و همچنین گسترش دین در جامعه تلاش های بسیاری کرد، گفت: اگر امروز شهید مطهری بود به جامعه جهانی می فهماند که چه جریانی در مقابل اسلام و دین ایستاده اند.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان این که استاد شهید مطهری به شدت مخالف جدایی دین از سیاست، فرهنگ و اخلاق بود، خاطرنشان کرد: در آثار و تألیفات بسیاری که از ایشان به یادگار مانده به این مسائل پرداخته شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان این که انقلاب اسلامی بسیاری از شبهات ضد دینی را باطل کرد، بیان داشت: امروز نیز باید به شبهاتی که در حوزه معرفتی با آن مواجه هستیم پاسخ مناسب داده شود./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات