۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۵۶۴۷۱۳
رییس تبلیغات اسلامی مانه و سملقان:

ماه رمضان فرصت ذی‌قیمتی برای اصلاح سبک زندگی است

حجت‌الاسلام پروین گفت: در ماه رمضان درهای رحمت الهی به‌صورت ویژه بر بندگان باز بوده و فرصت مناسبی برای خودسازی، اصلاح سبک زندگی و تقویت زندگی ایرانی اسلامی است.
حجت الاسلام هادی پروین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام هادی پروین، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان مانه و سملقان، امروز در همایش طلایه‌داران تبلیغ که در آستانه ماه مبارک رمضان با حضور روحانیان مبلغ اعزامی به مساجد شهری و روستایی برگزار شد، بر برگزاری کیفی و مناسب برنامه‌های ماه مبارک رمضان در مساجد تأکید کرد.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان گفت: در ماه رمضان درهای رحمت الهی به‌صورت ویژه بر بندگان باز بوده و فرصت مناسبی برای خودسازی، اصلاح سبک زندگی و تقویت زندگی ایرانی اسلامی است.

حجت‌الاسلام پروین با بیان اینکه در این ماه خدای متعال با تمام فضل و رحمت خود از بندگانش میزبانی می‌کند، افزود: همه افراد اگر نقص و قصوری در گذشته خویش داشته‌اند می‌توانند در این ماه آن را اصلاح کرده، بر سر این خوان الهی از برکات عظیمی که در آن وجود دارد بهره ببرند و در مسیر بندگی حق تعالی یک‌شبه ره صدساله را بپیمایند.

وی با تأکید بر اینکه در ماه رمضان جذب نوجوانان و جوانان به مساجد باید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: رمضان ماه پاکی و بندگی خالصانه بوده و همه باید خود را برای ورود به ماه رمضان هم به لحاظ روحی روانی و هم به لحاظ جسمی آماده کنیم.

حجت‌الاسلام پروین در ادامه به نقش آموزه‌های دینی و فرهنگی در تبیین فرهنگ مصرف آب اشاره کرد و اظهار داشت: امروز کشور با بحران جدی کمبود آب مواجه شده و تبیین فرهنگ اصلاح الگوی مصرف ضروری به نظر می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: در این شرایط انتظار می‌رود روحانیان و ائمه جماعات در اجرای صحیح و نهادینه کردن فرهنگ صرفه‌جویی آب در جامعه بر اساس آموزه‌های دینی بکوشند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی مانه وسملقان، اهداف این گردهمایی را هماهنگی و همدلی در تبیین برنامه‌های ماه مبارک رمضان، تبیین رسالت مبلغان در امر تبلیغ و بررسی ابعاد مختلف دیدگاه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری درزمینهٔ نقش و جایگاه مبلغان و همچنین برگزاری کلاس‌های قرآنی و ابلاغ سیاست‌ها و مأموریت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در ماه رمضان عنوان کرد./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات