۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۵۸۴۳۱۶
امام جمعه ایلام:

دشمنان از فرهنگ ایثار و شهادت ترس دارند

امام جمعه ایلام گفت: دشمنان ما از فرهنگ شهادت ترس دارند زیرا به خوبی می دانند که این فرهنگ سبب شده امروز برکات انقلاب اسلامی به خارج از مرزهای کشور صادر شود.
کریمی تبار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز در مراسم یادواره ۳۶۰۰۰ شهید دانش آموز در دبیرستان دخترانه شاهد شهر ایلام اظهار داشت: آگاهی بخشی از برکات خون شهدا است.

وی افزود: فرهنگ شهادت و ایثار در بین ملت ایران امری دینی و آسمانی است و ارج نهادن به مقام شهدا را وظیفه خود می دانند.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: این خون پاک شهدا است که نهال نوپای انقلاب اسلامی را آبیاری کرده و امروز بعد از گذشت چهل سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی آن را تبدیل به درختی تنومند کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار عنوان داشت: دشمنان ما از فرهنگ شهادت ترس دارند زیرا که به خوبی می دانند که این فرهنگ سبب شده امروز برکات انقلاب اسلامی به خارج از مرز های کشور صادر شود.

وی ادامه داد: بصیرت و آگاهی بخشی از آثار خون شهیدان است و ما باید ادامه دهنده و پاسدار این میراث گرانبها باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: شهدا فارغ التحصیلان دانشگاه حسینی هستند و با الهام گیری از مکتب آسمانی عاشورا از جان خود گذشتند تا ارزش های اسلامی استوار بماند.

این مدرس حوزه تاکید کرد: امروز در جنگ تمام عیار فرهنگی هستیم و دشمن از هیچ تلاشی برای تضعیف و منحرف کردن مسیر انقلاب اسلامی دریغ نمی کند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار ابراز داشت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب در حال جنگ فرهنگی و اقتصادی هستیم که دشمنان رقم زده اند و باید در این مسیر با بصیرت افزایی و آگاهی بخشی نقشه های دشمنان را خنثی کنیم./۸۷۹/پ203/ب1

ارسال نظرات