۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۵۸۶۶۴۶
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

حوزه و روحانیت پشتیبان حقیقی انقلاب اسلامی است

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که در آستانه دهه چهارم رسالت و وظایف همه بخش های کشور به ویژه حوزه و روحانیت سنگین تر از گذشته است، گفت: امروز بدنه حوزه و روحانیت همانند گذشته پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی است و در این عرصه از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران دوشنبه شب در جلسه جامعه روحانیت شهرستان قائمشهر با تبریک ایام میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام و امام جعفر صادق و همچنین گرامیداشت هفته بسیج، این نیروی مردمی را عامل عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه تفکر بسیجی به یک کشور مقتدر در جهان تبدیل شده است.

وی با بیان این که امروز بسیج تنها یک نیرو و یا سازمان نیست بلکه به یک تفکر غالب در منطقه و جهان تبدیل شده است، افزود: در سایه انقلاب اسلامی امروز جبهه استکبار در برابر گفتمان بسیج شکست خورده است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که بسیج در ایمان، اخلاق تکلیف مداری، دشمن شناسی و ولایت مداری پیشگام بوده است، خاطرنشان کرد: امروز بسیج دیگر تنها متعلق به ایران اسلامی نیست بلکه هسته های مقاومت با بهره گیری از فرهنگ بسیج در همه دنیا شکل گرفته است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند بهره گیری از تفکر بسیج است، تصریح کرد: این تفکر اصیل و انقلاب، ضامن بقا و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف است.

استاد حوزه علمیه مازندران با ابراز نگرانی از فاصله گرفتن برخی افراد از مبانی و اصول انقلاب اسلامی، آن را نشان دهنده حرکت خزنده نفوذی ها برای انقلاب زدایی در بخش های مهم و حساس کشور دانست.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که بسیج به رسالت انقلابی خود در برابر نظام عمل کرده است، بیان داشت: مردمی، داشتن بصیرت، اخلاص در عمل، دوری از اشرافی گری، آرمان خواهی و ولایت پذیری عامل موفقیت بسیج در عرصه های مختلف این انقلاب بوده است.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که بسیج در حفظ انقلاب و نظام اسلامی تلاش ها و خدمات ارزشمندی انجام داده است، افزود: امروز در سایه همان تلاش ها و مجاهدت ها کشورمان در عرصه های مختلف به یک جایگاه مهم دست یافته است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود به در پیش بودن دهه چهارم انقلاب اسلامی اشاره کرد و با بیان این که در آستانه دهه چهارم رسالت و وظایف همه بخش های کشور به ویژه حوزه و روحانیت سنگین تر از گذشته است، گفت: امروز بدنه حوزه و روحانیت همانند گذشته پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی است و در این عرصه از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات