۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶
کد خبر: ۵۹۲۷۵۳
مدیر مدرسه علمیه حجت:

دشمن با ترویج بی حجابی به دنبال رسیدن به اهداف خود است

دشمن با ترویج بی حجابی به دنبال رسیدن به اهداف خود است
متینی گفت: غرب قصد دارد از طریق شل حجابی و بی حجاب کردن بانوان زمینه و شرایط رسیدن به اهداف و مقاصد شوم خود را در ایران تامین کند.
مهری متینی مدیر مدرسه علمیه حجت (عج) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره علت پافشاری رضاخان به کشف حجاب، گفت: بعد از انقلاب صنعتی به دلیل مطامع اقتصادی، غرب به کارگرانی نیاز پیدا کرد که دستمزد کمتر بگیرند.

وی در ادامه افزود: در آن دوره استثمار برای اینکه بتواند به کشور‌های جهان سوم مخصوصاً کشور‌های مسلمان دست اندازی کند تنها راه حل برای نفوذ به این کشور‌ها را بانوان دید بنابراین به رضاخان نیز دیکته شد تا زنان ایرانی را از چارچوب فرهنگ اسلامی خود خارج کند.

مدیر مدرسه علمیه حجت (عج) در ادامه بیان داشت: غرب قصد دارد از طریق شل حجابی و بی حجاب کردن بانوان زمینه و شرایط رسیدن به اهداف و مقاصد شوم خود را در ایران تامین کند.

متینی اظهار داشت: امروز غرب می‌ترسد از اینکه جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک الگوی موثق در جهان ارائه شود، زیرا بسیاری از مردم کشور‌های دیگر با دیدن موفقیت‌های ایران در زمینه‌های مختلف از جمله سیاسی در یمن و سوریه قطعاً مشتاق می‌شوند تا ایران را به عنوان الگوی خود برای رسیدن به استقلال و آزادی انتخاب کنند.

وی در ادامه ابراز داشت: دشمنان می‌دانند اگر به فرهنگ مردم ایران دست اندازی کنند به ویژه از طریق بانوان می‌توانند به بهترین شکل به اهداف خود برسند به همین علت روی الگو‌های غربی که به زن ایرانی ارائه می‌کنند پافشاری کرده و بر روی آن متمرکز شده‌اند.

مدیر مدرسه علمیه حجت (عج) درباره نقش حجاب در سلامت فرد و جامعه بیان داشت: در موقعیت فردی حجاب سبب حفظ و صیانت شخص می‌شود و او را در جایگاهی قرار می‌دهد که دیگران نمی‌توانند نسبت به او فکر طمع و تجاوز کنند.

وی افزود: هر زنی با حجاب به راحتی می‌تواند در جامعه حضور پیدا کند و آزادانه، با طیب خاطر به فعالیت و امورات خود بپردازد؛ زن اگر در چارچوب مقررات اسلامی که یکی از آن‌ها حجاب است قرار بگیرد دیگران به خود اجازه نمی‌دهند برای او مزاحمت ایجاد کنند.

متینی اظهار داشت: جامعه‌ای که بانوان آن عفیف‌تر و باحیاتر هستند جامعه سالم تری خواهد بود و بچه‌های سالم‌تری در آن جامعه رشد خواهند کرد؛ فرهنگسازان جامعه از جمله نویسندگان و فیلمسازان وظیفه دارند در غالب‌های مختلف غیرت را برای مردان تفهیم کنند.

وی در ادامه بیان داشت: اگر این اتفاق بیفتد در کنار مردان با غیرت قطعاً بانوان با حیاتر و عفیفه‌تری خواهیم داشت؛ مشکل امروز ما این است که هنوز فهم درخوری از این موضوع وجود ندارد و برخی مردان نسبت به حجاب همسر و خواهر خود احساس مسؤولیت کافی ندارند./۹۶۹/ت302/ب1
ارسال نظرات