۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۶۰۱۹۱۴
خطیب نماز جمعه ساری:

تسریع در جبران خسارت سیل سبب تسکین آلام مردم می شود

تسریع در جبران خسارت سیل سبب تسکین آلام مردم می شود
خطیب نماز جمعه ساری بر ضرورت تسریع دولت در جبران خسارت های وارد شده ناشی از سیل تأکید کرد و گفت: سرعت در جبران این خسارت ها موجب تسکین آلام مردم می شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، امام جمعه موقت ساری امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان به سیل اخیر در استان اشاره کرد و با بیان این که امیدواریم مسؤولان به وعده‌های خود در جبران خسارت‌های وارد شده عمل کنند، افزود: باید همه ظرفیت‌های موجود به منظور رفع مشکلات مردم خسارت دیده بکار گرفته شود.
 
وی با بیان این که بیش از ۴۰۰ شهر و روستا درگیر این بحران شدند، افزود: تسریع در جبران خسارت‌های وارد شده در سیل اخیر موجب تسکین آلام مردم خواهد شد.
 
حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که سیل اخیر هشداری برای جلوگیری از تخریب محیط زیست، جنگل و حریم رودخانه‌ها بود، خاطرنشان کرد: امیدواریم از این پس مسؤولان و مدیران ذی ربط توجه بیشتری به این گونه مسائل داشته باشند.
 
امام جمعه موقت ساری با بیان این که متأسفانه سیل اخیر خسارت‌های جدی به زیرساخت‌های کشاورزی استان وارد کرد، افزود: با توجه به در پیش بودن فصل کشاورزی، ضرورت دارد مسؤولان امر با تلاش و جدیت بیشتری در جهت جبران خسارت‌های وارد شده اقدام کنند.
 
حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که مسؤولان در سیل اخیر وعده‌های بسیاری به مردم دادند که انتظار مردم تحقق این قول‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن است، خاطرنشان کرد: متأسفانه منازل مسکونی بسیاری از خانواده‌ها دچار خسارت‌های جدی و حتی در برخی موارد به کلی نابودی شده که تنها با کمک دولت نوسازی و بازسازی خواهد شد.
 
وی با تأکید براین که در سیل اخیر همه مردم با وجود شرایط حاکم به صحنه آمدند و در عبور از بحران با مسؤولان و مدیران همکاری و همراهی کردند، بیان داشت: دولت باید قدر این مردم صبور و شکیبا را بیشتر بداند و در رفع مشکلات و گرفتاری‌های آن‌ها تلاش مضاعفی داشته باشد.
 
خطیب جمعه ساری با بیان این که در شرایط امروز توان اقتصادی مردم به گونه‌ای نیست که به تنهایی بتوانند خسارت‌های باقی مانده از سیل را جبران کنند، خاطرنشان کرد: امیدواریم مجلس و دولت با همکاری و همراهی یکدیگر در جهت تحقق نیاز‌ها و مطالبات مردم تصمیمات مناسبی اتخاذ کنند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسأله رونق تولید اشاره کرد و با تأکید براین که همه مسؤولان در سال جدید باید به طور جدی بر روی مسأله تولید برنامه ریزی کنند، بیان داشت: پس از بدعهدی‌های مکرر اروپا و آمریکا امروز دیگر وقت آن رسیده که مسؤولان به ظرفیت‌های بومی و داخلی بیشتر توجه کنند./950/پ202/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات