۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۶۰۸۳۲۸

دعوت حوزه های علمیه از مردم برای خلق حماسه ای دیگر در روز جهانی قدس

دعوت حوزه های علمیه از مردم برای خلق حماسه ای دیگر در روز جهانی قدس
مرکز مدیریت حوزه های علمیه سراسر کشور با صدور اطلاعیه ای مردم انقلابی ایران اسلامی را به حضور حماسی در راهپمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز مدیریت حوزه های علمیه برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس بیانیه ای صدر و تاکید کرد: حوزه‌های علمیه و همه نهاد‌ها و مراکز و مدارس و مؤسسات حوزوی و روحانیت در سراسر ایران و جهان همگام با امت اسلامی و ملت شریف ایران و جبهه مقاومت و جوانان مقاومت و فلسطین قهرمان در خلق حماسه‌ای باشکوه مشارکت خواهند کرد و در راهپیمایی روز قدس به‌صورت منسجم و یکپارچه حضور خواهند یافت.

متن بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه به مناسبت راهپیمایی روزجهانی قدس به این شرح است:

«بَلَى إِن تَصْبِرُواْ وَتَتَّقُواْ وَیَأْتُوكُم مِّن فَوْرِهِمْ هَـذَا یُمْدِدْكُمْ رَبُّكُم بِخَمْسَةِ آلافٍ مِّنَ الْمَلآئِكَةِ مُسَوِّمِینَ»-آل عمران125

(روز جهانی قدس) یادگار بنیانگذار عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است. روزی که روح خدا در کالبد بی رمق امت اسلامی جان تازه ای دمید و یاس ملت مظلوم فلسطین را به امید مبدل ساخت.روزی که شکست تئوری سازش مظلوم با ظالم و موفقیت الگوی مقاومت دلیرانه اعلام شد .

روزی که فلسطینیان و دیگر ملل مسلمان با تجربه چهل ساله اخیر آزمودند که اگر ملت مسلمان «صبر و مقاومت» و« تقوا و ایمان» و اتکا به خدای را برگزیند هزاران نیروی الهی به مدد می آیند و طلسم ادعائی ارتش شکست ناپذیر اسرائیل غاصب شکسته می شود.

اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس صلائی الهی بود که سالها است آزادیخواهان جهان را هرساله به میدان آورده و فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را سر می دهند.

آمریکا و دیگر دول استعماری حامی صهیونیسم بدانند که سنت و اراده الهی در تاریخ بر پیروزی مظلومان ومستضعفان بر مستکبران تعلق گرفته و سناریوی معامله قرن بویژه با مشاهده ارتقاء سنگ‌های رزمندگان به موشک‌های نقطه زن توهمی بیش نبوده و تحقق وعده الهی نزدیک است : أَلَيْسَ الصُّبْحُ بِقَرِيبٍ

حوزه‌های علمیه و همه نهاد‌ها و مراکز و مدارس و مؤسسات حوزوی و روحانیت محترم در سراسر ایران و جهان همگام با امت اسلامی و ملت شریف ایران و جبهه مقاومت و جوانان مقاومت و فلسطین قهرمان به ندای رهبری معظم حضرت امام خامنه ای( مد ظله) و مراجع عظام تقلید (دامت برکاتهم) پاسخ مثبت خواهند داد و در خلق حماسه‌ای باشکوه مشارکت خواهند کرد و در راهپیمایی روز قدس به‌صورت منسجم و یکپارچه حضور خواهند یافت.

از همه مدیران و استادان ارجمند انتظار می‌رود زمینه حضور طلاب و فضلا و روحانیون گرانقدر را فراهم آورند.

صبح پیروزی نزدیک است و خداوند منان پشتیبان مستضعفان و فلسطین قهرمان خواهد بود.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه

/924/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
فراهانی منش
Iran, Islamic Republic of
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
رژیم صهیونیستی به آخر رسیده است و نفسهای واپسینش را می کشد.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
امت اسلامی بر سر مساله قدس معامله نمی کنند.
0
0
سالک جاده کربلا به قدس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
نقشه شوم دشمن در ایران هراسی با حضور یاری گر جمهوری اسلامی ایران در یاری ملل مظلوم عراق، یمن و سوریه شکست خورده و امروز ایران اسلامی در دلهای مردم مسلمان جا دارد و آمریکا از همیشه منفورتر است.
0
0