۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۵
کد خبر: ۶۱۸۷۶۶

«اوسنه گوهرشاد» به چاپ شانزدهم رسید

«اوسنه گوهرشاد» به چاپ شانزدهم رسید
به گفته مدیرعامل به‌نشر به دلیل استقبال از ششمین پویش مطالعاتی این انتشارات، رمان «اوسنه گوهرشاد» مجموعا به شمارگان ۱۶ هزار نسخه رسیده است.
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی به‌نشر، مدیرعامل به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) از چاپ شانزدهم رمانک فانتزی «اوسنه گوهرشاد» نوشته سعید تشکری همزمان با استقبال از مسابقه ملی کتابخوانی آن توسط انتشارات به‌نشر خبر داد.

حسین سعیدی اظهار کرد: رمان «اوسنه گوهرشاد» به قلم سعید تشکری که توسط انتشارات به‌نشر به چاپ رسیده است در مدت زمان یک ماه و نیم از برگزاری مسابقه ملی کتابخوانی این اثر که همزمان با دهه کرامت آغاز شده است، توانست به چاپ شانزدهم برسد.
وی افزود: رمان «اوسنه گوهرشاد» به عنوان اثر برگزیده نخستین جایزه ادبی شهید اندرزگو، روایتگر تعدادی داستان کوتاه به هم پیوسته و مبتنی بر حقیقت و متمایل به فانتزی است که در سال ۱۳۱۴ و همزمان با قیام خونین مردم در مسجد گوهرشاد حرم مطهر امام رضا (ع) رخ می‌دهد و نویسنده در این اثر با بانو گوهرشاد بیگم همراه می‌شود تا به کمک وی این واقعه تاریخی، مذهبی، سیاسی را روایت کند.
به گفته مدیرعامل به‌نشر به دلیل استقبال از ششمین پویش مطالعاتی این انتشارات، رمان «اوسنه گوهرشاد» مجموعا به شمارگان ۱۶ هزار نسخه رسیده است.
وی ادامه داد: این اثر در ۱۹۱ صفحه و در قطع رقعی و با قیمت ۲۵۰ هزار ریال در کتابفروشی‌های سراسر کشور عرضه شده است که علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه ملی کتابخوانی «اوسنه گوهرشاد» می‌توانند این کتاب را با تخفیف ۴۰ درصدی در پشت جلد و به قیمت ۱۵ هزار ریال تهیه کنند.
سعیدی با اشاره به برگزاری این مسابقه کتابخوانی یادآور شد: تاکنون دو هفته از برگزاری قرعه کشی‌های هفتگی مسابقه کتابخوانی «اوسنه گوهرشاد» می‌گذرد که هر هفته ۶ برگزیده با جوایزی شامل یک هدیه ۵ میلیون ریالی کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، دو کارت هدیه یک میلیون ریالی و سه جلد کتاب از تازه‌های نشر کشور با امضای نویسنده به نام برگزیدگان اهدا می‌شود.
مدیرعامل به‌نشر خاطرنشان کرد: در مدت زمان برگزاری قرعه کشی‌های هفتگی مسابقه ملی کتابخوانی «اوسنه گوهرشاد» از میان ۵۰۰ کد فرستاده شده برای شرکت در قرعه کشی تاکنون ۱۲ برگزیده از سراسر کشور حائز جوایز ویژه این مسابقه شده اند.
وی با بیان اینکه قرعه کشی هفته سوم این مسابقه ملی یکشنبه ۱۷ شهریور ماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: کتاب دوستان می‌توانند با خرید این اثر و پس از مطالعه دقیق کتاب پاسخ سؤالات و کد انحصاری روی برگ سؤال را طبق الگوی ارائه‌شده به سامانه پیامکی اعلام شده ارسال کنند تا علاوه بر حضور در قرعه کشی‌های هفتگی در قرعه کشی بزرگ نهایی با جوایزی همچون یک هدیه ویژه سفر به هر نقطه از ایران به همراه خانواده پنج نفره و هشت دستگاه دوچرخه شرکت نمایند.
علاقه‌مندان برای آگاهی از اخبار به‌نشر و مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۳۲۰۹ یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق پیامرسان‌های بله و ایتا به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است. /۹۲۵/دد ۱۰۱/ش
ارسال نظرات