۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۶۳۴۳۰۷
با سخنرانی حجت الاسلام مؤمنی برگزار شد؛

مراسم شام غریبان شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در حرم حضرت معصومه

مراسم شام غریبان شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در حرم حضرت معصومه
مراسم شام غریبان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش با حضور حجت الاسلام مؤمنی در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم شام غریبان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش امشب با حضور حجت الاسلام سید حسین مؤمنی در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

فریاد «مرگ بر آمریکا» پاسخ حامیان مذاکره است

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام مؤمنی در این مراسم با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی همواره تأکید می کرد که ما هیچ سنخیتی با آمریکا نداریم و نمی توانیم با آنها مذاکره کنیم، گفت: امروز مردم با سر دادن شعار کوبنده «مرگ بر آمریکا» نشان دادند که نمی خواهند با آمریکای جنایتکار مذاکره کنند.

وی با تأکید بر اینکه فریاد «مرگ بر آمریکا» پاسخ حامیان مذاکره است، اضافه کرد: امروز مسؤولان باید چشمان خود را باز کرده و بدانند که دشمنان به تعهدات خود عمل نمی کنند، بنابراین باید گوش به فرمان رهبری باشند و رهنمودهای ایشان را اجرایی کنند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه اگر شهید حاج قاسم سلیمانی نبود امروز در داخل ایران باید در مقابل دشمن سنگر می ساختیم، گفت: کسانی که شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سر می دادند کجا هستند؟ چرا امروز ساکت شده‌اند؟ این افراد بگویند برای ایران چه کاری کرده‌اند؟

حجت الاسلام مؤمنی با اشاره به اینکه اخلاص شهید حاج قاسم سلیمانی مثال زدنی بود، ابراز کرد: ایشان هیچگاه در برابر دشمن کوتاه نیامدند و همواره سرباز ولایت بودند.

گفتنی است، حاج رضا نریمانی در این مراسم به مدیحه سرایی پرداخت و با نوای گرم خود یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات