۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۶۳۶۱۹۳
حجت الاسلام شکریان:

مجاهدت روحانیت عامل تقویت اسلام ناب است

مجاهدت روحانیت عامل تقویت اسلام ناب است
حجت الاسلام شکریان، روحانیت را پرچم دار دفاع از معارف اسلامی و دینی معرفی کرد و گفت: مجاهدت‌های روحانیت موجب تقویت معارف قرآن و اسلام خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جلسه معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه با بیان این که سازمان تبلیغات اسلامی از ابتدای آغاز به کار فعالیت خود تا به امروز کارنامه روشنی در ارائه خدمات فرهنگی و دینی به بخش‌های مختلف کشور دارد، افزود: در گام دوم انقلاب اسلامی این رسالت سنگین‌تر از هر زمان دیگری است.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که دشمنان همه توان خود را به کار گرفته اند تا مانع از پیشرفت و اقتدار نظام اسلامی شوند، خاطرنشان کرد: اما علیرغم همه توطئه‌ها و دشمنی‌ها با این کشور، ملت ایران عزتمندانه در عرصه‌های مختلف حضور دارد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که یکی از اهداف دشمن، کمرنگ کردن ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب در میان مردم به ویژه نسل جوان است، تصریح کرد: امروز باید از همه ابزار‌های تبلیغی در جهت تقویت آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب بهره گرفته شود.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران علیرغم چهل سال تحریم، تهدید و فشار از سوی معاندان و بدخواهان، با قدرت مسیر خود را تا رسیدن به هدف نهایی ادامه می‌دهد، خاطرنشان کرد: هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع تحقق اهداف انقلاب و نظام اسلامی در آینده پیش روی شود.
 
حجت الاسلام شکریان در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و با بیان این که باید از همه ظرفیت‌ها به منظور برگزاری سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی استفاده شود، گفت: انقلاب اسلامی در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی خود به یک قدرت بلامنازع در منطقه تبدیل شده است.
 
وی به وجود شبکه گسترده تبلیغی در مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: باید از ظرفیت عظیم شبکه تبلیغی و دینی در کشور در راستای تقویت باور‌های دینی و مقابله با هجمه‌های فرهنگی غرب استفاده شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به این که خون پاک شهید سپهبد سلیمانی موجب ایجاد حرکت‌های عظیمی در منطقه و جهان شده است، افزود: با شهادت این سردار رشید اسلام وحدت و همدلی در کشور و حتی برخی کشور‌های اسلامی و حتی جهان ایجاد که موجب توقیت جبهه مقاومت در منطقه خواهد شد.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران به موضوع آسیب‌های اجتماعی و معضلات فرهنگی در جامعه اشاره و تاکید کرد: باید از شبکه عظیم فرهنگی و تبلیغی در استان و کشور در راستای کاهش و حتی رفع این مضلات و مشکلات بهره گرفت./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات