وی با اشاره به منبع مطالعاتی این مسابقه کتابخوانی تصریح کرد: در این دوره کتاب پیراهن دوستی «هشت قصه از زندگی حضرت زهرا(س)» از تازه ترین آثار حوزه ادبیات دینی به‌نشر به عنوان منبع اصلی مسابقه در نظر گرفته شده است، از همین منظر مسابقه کتابخوانی «ریحانه» در فاصله زمانی شهادت تا ولادت حضرت زهرا (س) توسط انتشارات به‌نشر برگزار می‌شود.
به گفته مدیرعامل به‌نشر مسابقه کتابخوانی «ریحانه» در بازه زمانی اول تا ۳۰ بهمن ماه ۹۸ و در دو بخش برگزار خواهد شد، در بخش نخست علاقه‌مندان می‌توانند کتاب پیراهن دوستی(هشت قصه از زندگی حضرت زهرا(س)» به همراه کد قرعه‌کشی انحصاری با قیمت ۸۰۰۰ تومان را از فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر، سایر کتابفروشی های معتبر از سراسر کشور و یا سایت فروشگاه الکترونیکی به‌نشر به نشانی www.behnashr.com خریداری و مطالعه نمایند.
وی افزود: مخاطبان می‌توانند سوالات مسابقه به همراه راهنمای ارسال پاسخ را از سایت www.behnashr.razavi.ir دریافت نمایند.
سعیدی یادآور شد: هشت کارت هدیه ۱۰۰ هزار تومانی و هشت بسته ویژه عفاف و حجاب برای برگزیدگان قرعه‌کشی بخش نخست مسابقه کتابخوانی «ریحانه» در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: کتاب‌دوستان برای شرکت در بخش دوم نیازی به خرید کتاب ندارند و فقط با انتشار یک بخش از محتوای کتاب «پیراهن دوستی» در اینستاگرام به صورت عکس، ویدئو، پادکست، تصویرسازی یا نقاشی همراه با #به_نشر و#پیراهن_دوستی و تگ صفحه انتشارات به‌نشر behtarinhaye_nashr در این بخش مسابقه شرکت نمایند و به برگزیدگان این بخش هشت کارت هدیه ۵۰ هزار تومانی اهدا می شود.
مدیرعامل به‌نشر با اشاره به اینکه محدودیتی برای شرکت در بخش دوم وجود ندارد، متذکر شد: صفحه اینستا گرام علاقه‌مندان حتما باید به صورت عمومی قابل نمایش باشد و برگزیدگان از بین پست هایی که بیشترین لایک را داشته باشند، انتخاب می شوند.

وی خاطرنشان کرد: مخاطبان برای شرکت در مسابقه کتابخوانی «ریحانه» و جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن دبیرخانه مسابقه به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۲۰۰۸و پیام رسان ۰۹۰۲۷۶۵۲۰۰۸ تماس حاصل نمایند.
علاقه‌مندان برای آگاهی از اخبار به‌نشر و مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۳۲۰۹ یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق پیامرسان‌های بله و ایتا به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است. /د ۱۰۱/ش