۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۶۳۷۲۴۲
حجت الاسلام طهماسبی:

نسل جوان در برابر توطئه های دشمن در فضای مجازی هوشیار باشند

نسل جوان در برابر توطئه های دشمن در فضای مجازی هوشیار باشند
امام جمعه کوهدشت بر ضرورت هوشیاری جوانان در برابر توطئه دشمن در فضای مجازی تأکید کرد و گفت: راه مراقبت بصیرت و هوشیاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی، امام جمعه کوهدشت، بعدازظهر امروز در مراسم نواختن«زنگ فاطمی» در دبیرستان دخترانه کوثر این شهرستان، گفت: نسل امروز باید در برابر توطئه های فرهنگی دشمن هوشیار باشند.

وی با اشاره به تلاش دشمن در فضای مجازی و راه اندازی جنگ نرم برای ضربه زدن به باور و اعتقاد جوانان افزود: مهم ترین راه مصون سازی نسل جوان در برابر این دسیسه ها تقویت باور و اعتقادات آنان است.

حجت الاسلام طهماسبی بر ضرورت تبیین و ترویج ارزش ها و آموزه های دین بین نسل امروز تأکید کرد و گفت: باید با تربیت نسلی انقلابی، مؤمن و کارآمد جلوی رواج آسیب ها در جامعه گرفته شود.

وی در ادامه تصریح کرد: دختران باید از سبک زندگی فاطمی الگو بگیرند و ویژگی های بارز حضرت فاطمه(س) را همچون پاکدامنی، عفت و عصمت را سرلوحه قرار دهند.

امام جمعه کوهدشت حضرت فاطمه(س) را الگوی بشریت خواند و گفت: حضرت فاطمه ‌زهرا(س) ام‌ابیها و مادر تمام امت است.

حجت الاسلام طهماسبی بر ضرورت هوشیاری و بصیرت نسل امروز در برابر توطئه های دشمنان تأکید و خاطرنشان کرد: امروز دشمن از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی به ‌دنبال ترویج ابتذال بین نسل جوان و خمودگی جامعه است.

وی اظهار داشت: مسؤولان باید در زمینه شبکه ملی اطلاعات اهتمام ورزند  و نسل جوان نیز با بصیرت و هوشیاری و استفاده صحیح از فجازی مجازی جلوی رواج هجمه ها را بگیرند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات