۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۶۳۷۶۰۱
امام جمعه بندرعباس:

مسؤولان دستاوردهای انقلاب را به جوانان بگویند| معامله قرن ننگ آور است

مسؤولان دستاوردهای انقلاب را به جوانان بگویند| معامله قرن ننگ آور است
امام جمعه بندرعباس گفت: مردم جشن‌های انقلاب را باشکوه برگزار کنند و منتظر مسؤولان نمانند چراکه انقلاب متعلق به مردم است، مسوؤلان نیز دستاوردهای انقلاب را به مردم بگویند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: اولین و مهم‌ترین مسأله در حل مشکل بیکاری، تغییر نوع نگاه‌مان به موضوع کار است که یکی از مهم‌ترین رسالت‌های دانشگاه‌ها، ایجاد همین نگرش در جوانان و مهیا کردن زمینه‌های مهارت افزایی است.

وی افزود: باید روش‌های مختلف ایجاد کار را به جوانان بیاموزیم و خط مقدم در این زمینه دانشگاه‌ها هستند که با کیفی‌سازی علم، بخصوص در زمینه کشاورزی و صنعت، کیفیت کار را بالا ببرند.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: مشاغل با ظرفیت علمی و تخصصی افراد تعریف نشده است و برای یافتن این راه و آشناسازی جوانان با عرصه کار و تلاش در کشور، از ظرفیت حضور کارآفرینان در دانشگاه‌ها استفاده و صدا و سیما و رسانه‌ها نیز در این زمینه به میدان بیایند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده در بخش دیگری از اظهارات خود در نماز جمعه بندرعباس از همه دست‌اندرکاران امدادرسانی به مناطق سیل‌زده شرق هرمزگان بخصوص نیروی دریایی سپاه، نیروی دریایی ارتش، گروه‌های جهادی و مردمی، استاندار، فرماندار بندرعباس، جاسک و بشاگرد، ائمه جمعه و ویژه‌تر از مردم عزیز استان تشکر و قدردانی می‌کنم که این مردم عزیز را در شرق هرمزگان تنها نگذاشتند.

وی از مسؤولان خواست تا به فکر ساختن پل بر روی رودخانه جگین باشند و برای جابجایی روستاهای سیل زده فکری اساسی کنند تا این حوادث در آینده تکرار نشود.

دستاوردهای انقلاب را به مردم بگویید

نماینده ولی فقیه در هرمزگان همچنین به در پیش بودن ایام الله دهه فجر اشاره و ضمن تبریک آن، گفت: امروز ما 40 سال اول انقلاب را پشت سر گذاشتیم و برکات این نظام را نظاره‌گریم و باید اطلاعات مربوط به گذشته و تلاش‌ها و فعالیت‌های انقلاب را به خوبی به نسل جدید منتقل کند و به مردم امید بدهند چرا که جوان‌های ما اگر بدانند که در چه شرایطی قرار داشتیم و اکنون به کجا رسیده‌ایم، قدر این فرصت‌ها را بیشتر می‌دانند.

وی از مردم خواست تا جشن‌های پیروزی انقلاب را با شکوه برگزار کنند و منتظر مسؤولان و دستگاه‌ها نمانند چراکه این انقلاب متعلق به مردم است. وی از دستگاه‌ها نیز خواست تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را به مردم به خوبی نشان دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده به اهمیت برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن اشاره وگفت: مردم با حضوردشمن شکن درراهپیمایی عظمت خویش را به دشمن نشان دهند.

معامله قرن معامله نیست چون منافع فلسطینی‌ها را نابود کرده است

امام جمعه بندرعباس با ننگین خواندن معامله قرن، خاطرنشان کرد:این معامله نیست چرا که منافع فلسطینی‌ها را نابود کرده و این معامله مرده است و مرده به دنیا آمد و هیچ ثمری نیز نخواهد داشت چون مسأله سازش و تسلیم را نهادینه می‌کند و از سوی دیگر به دنبال رهایی بخشیدن صهیونیست‌ها از مهلکه درگیری و جنگ است اما جهان اسلام ازاین ها نخواهد گذشت و این طرح هرگز محقق نخواهد شد./1350/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات