۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۶۳۸۰۷۵
دبیر همایش ملی بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی:

تمدن اسلامی متناسب با منظومه فکری رهبر انقلاب تصویر سازی شود

تمدن اسلامی متناسب با منظومه فکری رهبر انقلاب تصویر سازی شود
حجت الاسلام ثنایی با بیان اینکه تمدن اسلامی متناسب با منظومه فکری رهبر انقلاب تصویر سازی شود، گفت: مخاطب اصلی بیانیه جوانان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی اصغر ثنایی مدیرکل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی، امروز در نشست تخصصی وجوه و مفاهیم نوآورانه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» که در سالن جلسات دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای برگزار شد، گفت: جنس این بیانیه یک اندیشه و متفاوت با استاد رایج است.

وی با بیان اینکه مخاطب اصلی بیانیه جوانان هستند، ادامه داد: دلیل آن این است که این بیانیه در یک ساحت و یک نگاه افتخار به گذشته و دیگر امید به آینده دارد که به واسطه جوانان محقق می شود.

حجت الاسلام ثنایی اضافه کرد: نسل جوانی که فراز و نشیب های گذشته را درک نکرده است بنابراین بدون تصویرسازی از آینده و تحلیل تجربه چهل سال گذشته و تبیین نقاط ضعف و قدرت نمی توانیم تصویری از آینده بسازیم.

دبیر همایش ملی بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی ادامه داد: بر این اساس در اولین گام تحلیل چهل ساله انقلاب و تبیین اتفاقات گذشته برای نسل جوانی که قرار است آینده را رقم بزند اولین گامی است که باید اتفاق بیفتد.

وی درباره واژه تمدن بیان کرد: تصویر و ترسیم تمدن اسلامی متناسب با منظومه فکری رهبر انقلاب باید انجام شود در این صورت است که می توانیم وظیفه اصلی خودمان را نسبت به جوانان انجام دهیم./813/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات