۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۶۳۸۰۸۷
مدیر حوزه علمیه مرکزی:

کوتاه آمدن در مقابل غرب سبب برطرف شدن مشکلات نمی شود| نگاهمان به داخل باشد

کوتاه آمدن در مقابل غرب سبب برطرف شدن مشکلات نمی شود| نگاهمان به داخل باشد
حجت الاسلام سپاسی با بیان اینکه کوتاه آمدن در مقابل غرب سبب برطرف شدن مشکلات نمی شود، گفت: برای حل مشکلات باید نگاه به داخل را تقویت کرد.

حجت الاسلام سپاسی مدیر حوزه علمیه مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به شکوه نماز جمعه تاریخی تهران به امامت رهبر انقلاب، گفت: با شهادت حاج قاسم سلیمانی راه انقلاب و مقاومت مسدود نخواهد شد.

حجت الاسلام سپاسی راه حاج قاسم سلیمانی را یک مکتب دانست و عنوان کرد: مکتب حاج قاسم سلیمانی، مکتب مقاومت، انقلابی گری، اخلاص و امید به خدا بود.

مدیر حوزه علمیه مرکزی با بیان اینکه قرآن کریم حوادث بزرگ که موجب پیروزی اسلام است را ایام الله نامیده است، اظهار داشت: شهادت سردار سلیمانی پیام آور رسوایی دشمن و وحدت و بیداری مسلمانان بود.

وی با اشاره به تروریسم دولتی آمریکا، ابراز کرد: دشمن تا قبل از شهادت سردار سلیمانی اقرار به ترور نمی کرد اما پس از شهادت ایشان تروریسم بودن خود را پذیرفت.

حجت الاسلام کاظم سپاسی به وحدت و انسجام ملی پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: شهادت و تشییع میلیونی حاج قاسم سلیمانی اتفاق کوچکی نیست و به حق از سوی رهبر انقلاب یوم الله نامیده شد.

مدیر حوزه علمیه مرکزی با تاکید بر معرفی هر چه بیشتر چهره های مقاومت، گفت: در ماجرای شهادت سردار سلیمانی عمق دشمنی و فضاحت آمریکا بیشتر از گذشته نمایان شد.

وی با اشاره به اینکه انتقام سخت سپاه در حمله به پایگاه نظامی عین الاسد موجب ترس دشمنان و امیدواری دوستداران انقلاب شد، اظهار داشت: این حمله نظامی تمامی ادعاها در خصوص عدم توانایی و عدم جرأت ایران در حمله به نیروهای آمریکایی را از بین برد.

حجت الاسلام سپاسی با بیان اینکه دوران بزن و در رو پایان یافته است، عنوان کرد: معادلات منطقه تغییر کرده و زمان خواری و خروج آمریکا از منطقه فرا رسیده است.

مدیر حوزه علمیه مرکزی با اشاره به اینکه کوتاه آمدن در مقابل غرب موجب برطرف شدن مشکلات نمی شود، ابراز کرد: برای حل مشکلات باید نگاه به داخل را تقویت کرد./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
نظرات این عالم مسئول حوزوی را بیشتر منتشر نمایید.
0
0