۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۶۴۰۳۱۵

دعوت مدرسه علمیه آیت الله قاضی از مردم دزفول برای حضور در انتخابات

دعوت مدرسه علمیه آیت الله قاضی از مردم دزفول برای حضور در انتخابات
مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول از مردم دزفول برای حضور پرشور در انتخابات دعوت به عمل آورد.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، اساتید و کادر مدیریتی مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول در بیانیه‌ای از مردم دزفول حضور پرشور پای صندوق‌های رأی را خواستار شدند.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه اساتید و کادر مدیریتی مدرسه علمیه آیت الله قاضی (ره)

«الَّذِینَ یُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَیَخْشَوْنَهُ وَلَا یَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ وَکَفَى بِاللَّهِ حَسِیبًا»

خدای منان را سپاسگزاریم که نعمت انقلاب اسلامی را به ملت شریف ایران ارزانی داشت. انقلابی که ایران عزیز را در همه عرصه‌ها سربلند کرده است.

مردمسالاری دینی که نماد مهم این انقلاب اسلامی است در قالب انتخابات جلوه ویژه‌ای به خود گرفته است.

انتخاباتی که رهبر فرزانه انقلاب پیرامون آن می‌فرمایند: «انتخابات و رای دادن وظیفه شرعی، ملی و انقلابی آحاد مردم برای دخالت در سرنوشت کشورشان است.»(۹۸/۱۱/۲۹)

مردم متدین و ولایتمدار و فهیم شهرستان دزفول اکنون که ما در آستانه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستیم، بر خود لازم می‌دانیم نکاتی را یادآور شویم:

۱ ـ  حضور حداکثری مردم شریف و فهیم دزفول پای صندوق‌های رای مایه یأس دشمنان این مرز و بوم است.

۲ ـ رهنمود‌های راهگشای مقام معظم رهبری در انتخاب نماینده اصلح مورد تأکید فراوان است.

۳ ـ رعایت اخلاق و موازین شرعی و پرهیز از هرگونه تخریب و تضعیف در تبلیغ و ترویج سوابق و برنامه‌های کاندیدا‌های محترم مورد سفارش است.

۴ ـ فردای انتخابات، پیروز واقعی این میدان مردم شریف و همیشه در صحنه دزفول خواهند بود و بر همه آحاد مردم متدین لازم است که با همدلی بیشتر رفاقت‌ها را جایگزین رقابت‌ها کرده و منتخب محترم مردم را حمایت کنند.

۵ ـ رعایت حرمت و احترام شخصیت‌های حقیقی و اشخاص حقوقی و توجه به شأن و جایگاه علمی و اجتماعی این سرمایه‌های گرانقیمت بر همه ما فرض است و وارد نمودن هرگونه خدشه ای، گناهی نابخشودنی خواهد بود.

۶ ـ تأکید بر انجام مسئولیت دقیق اجرایی و نظارتی مسئولین و برخورد قانونی، قاطع و متناسب با تخلف را خواستاریم.

در پایان از خداوند منان طلب می‌کنیم که ما را در پاسداشت خون شهیدان مان و اطاعت از منویات رهبری و اتحاد و همدلی توفیق عنایت فرماید./۹۴۵۶/د102/ب1

و ما النصر الا من عند الله

مدرسه علمیه آیت الله قاضی (ره) دزفول
حاتم شرفی
ارسال نظرات