۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۶۴۳۲۹۱
رام الله:

اسرائیل ممکن است از ویروس کرونا برای اجرای «معامله قرن» سواستفاده کند

اسرائیل ممکن است از ویروس کرونا برای اجرای «معامله قرن» سواستفاده کند
وزارت‌ خارجه فلسطین درباره احتمال سوءاستفاده صهیونیست‌ها از ویروس کرونا برای اجرای طرح موسوم به «معامله قرن» هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین،‌ امروز (سه‌شنبه)، در بیانیه‌‌ای هشدار داد که ممکن است صهیونیست‌ها با سوءاستفاده از درگیری ذهنی مردم جهان به ویروس کرونا باقی مانده خاک فلسطین را به اشغال خود در آورند و این مناطق را یهودی‌سازی کنند.

به گزارش وبگاه خبری شبکه «دنیا الوطن»، وزارت‌خارجه فلسطین در ادامه ضمن درخواست اقدامات  فوری بین‌المللی در این خصوص،‌ اعلام کرد که صهیونیست‌ها همچنان منطقه‌های جنوب، جنوب غرب و شرق نابلس را هدف قرار می‌دهند تا بتوانند با خارج کردن فلسطینیان از مناطق یادشده شهرک‌های عظیمی کنند؛ شهرک‌هایی که شمال کرانه باختری را از مرکز و جنوب آن جدا می‌کند.

در این بیانیه آمده است: «در راستای اجرای طرح‌های شهرک‌سازی توسعه‌طلبانه،‌ نیروهای اشغالگر حدود ۴۰۰ نهال زیتون در روستای «وادی فوکین» (غرب بیت لحم)، از جا کنده‌اند تا از این طریق بتوانند اراضی شهروندان فلسطینی را مصادره کنند».

وزارت‌ خارجه فلسطین در پایان همزمان با محکوم کردن اقدامات شهرک‌نشینان،‌ دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی را مسئول تمام اقدامات متجاوزانه شهرک‌نشینان، طرح موسوم به معامله قرن و پیامدهای ناشی از آن دانست.

رژیم صهیونیستی روزانه با ورود ناگهانی به مناطق فلسطینی، مردم  را به اتهام‌های بی‌اساس دستگیر می‌کند یا حتی گاهی منازل فلسطینیان را ویران می‌کند؛ هفته گذشته صهیونیست‌ها منزل دو فلسطینی را ویران کردند که این اقدم واکنش حماس را در پی داشت.

ارسال نظرات