۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۶۴۷۲۰۷

هدایای متبرک آستان قدس رضوی به کادر درمانی و بیماران استان بوشهر اهدا شد

هدایای متبرک آستان قدس رضوی به کادر درمانی و بیماران استان بوشهر اهدا شد
هدایای متبرک آستان قدس رضوی بین پزشکان، پرستاران، کادر درمانی و بیماران بستری در بخش‌های مختلف بیمارستان‌های استان بوشهر توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، طرح نسیم مهر رضوی در بیمارستان‌های استان بوشهر با حضور خادمان و خادمیاران رضوی برگزار شد.

در مراسمی که در بیمارستان شهید گنجی برازجان برگزار شد امام جمعه این شهر با تبریک اعیاد شعبانیه به‌ویژه میلاد خجسته منجی عالم بشریت امام زمان (عج) از رئیس، پزشکان، کادر درمانی و پرستاران بیمارستان شهید گنجی در راستای فعالیت شبانه روزی در خدمات رسانی به بیماران کرونایی تشکر کرد.

مصلح روحیه جهادی مردم کشورمان اعم از کادر درمانی و گروه‌های جهادی تولید ماسک و ضد عفونی اماکن عمومی در طول 2 ماه اخیر برای مبارزه با بیماری منحوس کرونا را ستود و اظهار داشت: با رعایت بیشتر مسائل بهداشتی توسط ملت شریف ایران شاهد ریشه کنی این بلیه باشیم.

شریفی مسؤول فرهنگی دفتر نمایندگی‌های آستان قدس رضوی در استان بوشهر هم با تبریک میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) گفت: هدف از اجرای برنامه طرح نسیم مهر رضوی قدردانی از کادر درمانی بیمارستان ها و دعا برای برچیده شدن بیماری کرونا از بلاد اسلامی به خصوص ایران اسلامی است.

در بیمارستان تنگستان هم رابط دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان تنگستان از زحمات پزشکان، پرستاران، کادر درمانی و پرسنل خدوم بیمارستان قدردانی کرد و افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور، کادر درمانی در خط مقدم جبهه و جهاد علیه این بیماری کشنده و خطرناک قرار دارد.

غلامحسین پولادی بیان کرد: شما مدافعان سلامت وطن و جامعه هستید و همه آحاد جامعه منجمله خادم‌یاران رضوی وظیفه خود می‌دانند از زحمات و تلاشهای طاقت فرسای شما، تقدیر کنند.

وی اضافه کرد: عیادت از بیماران بستری در بخش های مختلف بیمارستان، هدف دیگر طرح نسیم مهر رضوی است که در همین راستا، خادمان و خادمیاران رضوی ضمن عیادت از بیماران مبتلا به ویروس کرونا، شفای عاجل بیماران را از خداوند مسئلت کردند.

در این آیین هدایای متبرک آستان قدس رضوی به پزشکان، پرستاران، کادر درمانی و بیماران بستری در بخشهای مختلف بیمارستان‌های استان بوشهر توزیع شد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات