۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۶۵۲۰۷۶
نماینده مجلس خبرگان تأکید کرد؛

تکیه بر توان جوانان مؤمن، جهادی و انقلابی، راه برون رفت کشور از مشکلات

تکیه بر توان جوانان مؤمن، جهادی و انقلابی، راه برون رفت کشور از مشکلات
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید بر بهره گیری از ظرفیت گروه‌های جهادی گفت:امروز راه برون رفت کشور از مشکلات تکیه بر توان و ظرفیت جوانان مؤمن،جهادی و انقلابی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری امروز از اردوی جهادی ساخت مسکن محرومین در قائمشهر بازدید کرد.
 
بر اساس این گزارش، نماینده مجلس خبرگان رهبری به همراه فرماندار و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان از اردوی جهادی ساخت مسکن محرومین در روستای ساروکلا بازدید کرد.
 
تکیه بر توان جوانان مؤمن، جهادی و انقلابی، راه برون رفت کشور از مشکلات
نماینده مجلس خبرگان رهبری در این بازدید با تجلیل از خدمات ارزشمند گروه‌های جهادی در ساخت مسکن محرومین، این اقدام آن‌ها را جهاد فی سبیل الله معرفی کرد و افزود: تلاش‌های مؤثر و شبانه روزی گروه‌های جهادی در این خصوص ستودنی است.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که کمک به محرومان و نیازمند در هر سطحی ارزشمند و قابل تقدیر است، خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی همواره خالصانه و با نیت دینی در مسیر کمک به مردم گام برداشته اند.
 
امام جمعه قائمشهر با بیان این که در جریان حوادث مختلف، همواره گروه‌های جهادی در کمک رسانی به مردم و دولت پیشگام بودند، بیان داشت: نقطه اوج این تلاش‌ها و مجاهدت ها، مقابله با ویروس کرونا در ماه‌های اخی بوده است.
تکیه بر توان جوانان مؤمن، جهادی و انقلابی، راه برون رفت کشور از مشکلات
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که با تلاش‌های شبانه روزی گروه‌های جهادی بسیاری از مشکلات مردم در مقابله با ویروس کرونا به حداقل رسید، خاطرنشان کرد: اگر این تلاش‌ها و ایثارگری‌ها نبود امروز در مسیر مقابله با ویروس کرونا با مشکلات بسیاری مواجه بودیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که حضور گروه‌های جهادی در حوادثی نظیر سیل، زلزله و همچنین بحران کرونا بسیار پررنگ و اثرگذار بوده است، تصریح کرد: به طور حتم تقویت این گروه‌های جوان، مؤمن و انقلابی جهادی می‌تواند در خدمات رسانی به محرومان و نیازمندان کشور بسیار اثربخش باشد.
 
امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که خدمات جهادی جوانان مؤمن و انقلابی در مناطق محروم و روستایی بسیار ارزشمند است، خاطرنشان کرد: این تلاش‌ها نزد خداوند متعال از اجر و ثواب معنوی بسیار بالایی برخوردار است.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر بهره گیری بیشتر از توان و ظرفیت گروه‌های جهادی در بخش‌های مختلف، افزود: امروز راه برون رفت کشور از مشکلات تکیه بر توان و ظرفیت جوانان مؤمن، جهادی و انقلابی است./950//210/خ
افشین ایمانی
ارسال نظرات