۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۶۵۲۶۳۹
در رزمایش همدلی و مواسات صورت گرفت؛

تهیه و توزیع بسته های معیشتی از سوی مدرسه علمیه بانو امین

تهیه و توزیع بسته های معیشتی از سوی مدرسه علمیه بانو امین
بانوان جهادی مدرسه علمیه بانو امین در رزمایش همدلی و کمک مومنانه بیش از ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کردند.

سرکار خانم فاضله، فاطمه واسعی مدیر مدرسه علمیه بانوامین، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از اجرای رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه طلاب جهادی این مدرسه علمیه به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: طلاب جهادی مدرسه علمیه بانو امین با لبیک به‌فرمان رهبری اقدام به تهیه 200 بسته ارزاق و توزیع آن در محلات محروم کردند.

وی افزود: همچنین بیش از 4 رأس گوسفند قربانی و گوشت آن در مناطق محروم و خانواده شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون تقسیم شد.

واسعی با اشاره به اینکه قریب به 20 تن از طلاب و اساتید به‌صورت مستمر در حال فعالیت‌های جهادی برای مقابله با کرونا ویروس هستند، ابراز کرد: طلاب مدرسه علمیه بانوامین به‌صورت خودجوش در مساجد و محله‌های سکونشان هزاران ماسک، گان و شیلد تولید و بین نیازمندان و کادر درمانی توزیع کردند؛ گفتنی است مدرسه بانو امین نیز به کارگاه دوخت ماسک تبدیل و طلاب بیش از 3 هزار ماسک تولید کردند.

مدیر مدرسه علمیه بانوامین با فعالیت طلاب در بیمارستان‌ها اشاره کرد و گفت: طلاب مدرسه علمیه بانوامین درنهایت ایثار و فداکاری با حضور در بیمارستان‌ها بقیه‌الله(عج)، شهدای تجریش و ولیعصر(عج) به پرستاری و رسیدگی به بیماران مشغول شدند.

وی درباره فعالیت‌های مجازی جهادگران مدرسه علمیه بانوامین، عنوان کرد: طلاب این مدرسه در عرصه فضای مجازی فعالیت خوبی در مقابله با کرونا ویروس داشتند و با ایجاد کانال در پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی اقدام به برگزاری کلاس‌های حفظ قرآن، تدبر درآیات، تفسیر، داستان خوانی، برگزاری مسابقه، نقد فیلم و تحلیل محتوا، نهج‌البلاغه خوانی و غیره کردند.

واسعی گفت: از دیگر فعالیت‌های جهادی مدرسه علمیه بانو امین در مقابله با کرونا ویروس می‌توان به قربانی کردن 300 رأس گوسفند و توزیع گوشت آن در مناطق محروم استان‌های قم، خوزستان، تهران و کاشان اشاره کرد.

وی افزود: همچنین تهیه و توزیع تعداد قابل‌توجهی غذای گرم در مناطق مختلف استان تهران و توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون، زینبیون و علویون از دیگر اقداماتی بود که توسط بانوان جهادی مدرسه علمیه بانوامین و خانواده‌های ایشان انجام شد.

مدیر مدرسه علمیه بانوامین در پایان خاطرنشان کرد: اعزام طلاب برای امر تغسیل و تکفین اموات کرونایی از دیگر اقدامات جهادی این مدرسه علمیه به شمار می‌رود./813/ت302/ب1

تهیه و توزیع بسته های معیشتی از سوی مدرسه علمیه بانو امین

تهیه و توزیع بسته های معیشتی از سوی مدرسه علمیه بانو امین

تهیه و توزیع بسته های معیشتی از سوی مدرسه علمیه بانو امین

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات