۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۶۵۳۳۲۱
دبیر مفام خواستار شد؛

وحدت و همسبتگی ادیان و مذاهب در مبارزه با رژیم صهیونیستی

وحدت و همسبتگی ادیان و مذاهب در مبارزه با رژیم صهیونیستی
حجت الاسلام گودرزی گفت: امسال با توجه به شرایط حاکم بر جهان و وجود ویروس منحوس کرونا اگر چه در بسیاری از مناطق راهپیمایی ممکن و میسر نیست ولی پیروان ادیان ابراهیمی با روش‌های دیگری به دنبال اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی گودرزی دبیر مجمع فعالان فرق ادیان اقوام و مذاهب در نشست «قدس محور همبستگی و وحدت» گفت: همبستگی ادیان، اقوام و مذاهب در مبارزه با رژیم جعلی صهیونیستی ستودنی است و در معدود مواردی اینگونه همدل و یکصدا می‌توان این جمع را مشاهده کرد.

حجت الاسلام گودرزی گفت: علت این همبستگی ملی و بین المللی فطرت انسانی مخالفت با ظلم و مبارزه با ظالم است.

وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) با تأسیس روز قدس فطرت های خفته را بیدار و با تعیین زمانی نورانی فطرت ها بیدار شده را در مسیر مبارزه با استکبار جهانی و اعلان این انزجار قرار داد.


حجت الاسلام گودرزی گفت: شاید تعیین زمان آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و پذیرش آن هم توسط ملت های آزاده این باشد که بعد از مهمانی خدا در شب های قدر دل ها آمادگی بهتری برای پذیرش حق پیدا می کنند و آزادی قدس و مبارزه با اشغالگران مطالبه هر فطرت و وجدان بیدار است.

دبیر مفام افزود: هر چه این وحدت و همبستگی گستره وسیع تری داشته باشد سرعت رفع ظلم و اشغالگری صهیونیست ها هم بیشتر خواهد شد.


وی ادامه داد: اگر چه وعده صادق 25 سال آینده را از زبان امام المسلمین شنیده ایم اما معتقدیم اگر همکاری، وحدت و همبستگی های ادیان و مذاهب و ملت ها بیشتر شود به همان میزان بر سرعت زوال رژیم صهیونیستی افزوده خواهد شد.

حجت الاسلام گودرزی خاطرنشان کرد: امروز با قاطعیت تمام می توان گفت راه آزادی قدس فقط و فقط قیام بر علیه ظلم و مبارزه با مستکبرین است و این آن چیزی بود که امام خمینی(ره) به عنوان راه حل آزادی قدس به ما نشان داد و جمله راهبردی ایشان بیانگر همین راه حل است که«اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود».

وی گفت: امروزه حتی یهودیان سراسر دنیا از اشغالگری و ظلمی که به نام دین یهود انجام می شود منزجر هستند و هر ساله در مراسم بزرگداشت روز قدس شرکت می کنند.


دبیر مفام یادآور شد: امسال با توجه به شرایط حاکم بر جهان و وجود ویروس منحوس کرونا اگر چه در بسیاری از مناطق راهپیمائی ممکن و میسر نیست ولی پیروان ادیان ابراهیمی با روش های دیگری به دنبال این اعلام انزجار هستند و نمونه هایی کوچک از این فریادها را در رسانه ها شاهد هستیم./979/پ202/ف

هادی شاملو
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
احسنت
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹
اگر میشد، چی میشد
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
به وقت ظهور ان شا الله
0
0