۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۶۵۳۳۹۶
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

روز قدس پیام آور وحدت امت اسلام در حمایت از فلسطین است

روز قدس پیام آور وحدت امت اسلام در حمایت از فلسطین است
حجت الاسلام والمسلمین مبلغی روز قدس را پیام آور وحدت امت اسلام در حمایت از فلسطین خواند و گفت: روز قدس عزت اسلامی را به جهانیان منتقل می کند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی، نماینده مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، در رابطه با روز جهانی قدس بیان داشت: گرامیداشت روز قدس می تواند عزت اسلامی، وحدت امت اسلامی و حمایت از حقوق و آرمان فلسطینیان مظلوم را زنده نگه دارد و آن را به جهانیان منعکس کند.

رییس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قداستی سه گانه «واقع شدن قبور انبیا در آن، قبله اول مسلمانان بودن و تعلق سرزمین آن به مسلمانان» قدس را فرا گرفته است.

وی روز جهانی قدس را پیام آور وحدت امت و حمایت از مردم فلسطین خواند و افزود: مسلمانان در این روز جهانی انزجار خود را از رژیم صهیونیستی فریاد می زنند.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی خاطرنشان کرد: روز جهانی قدس امسال باید با حضور هرچه بیشتر اتباع همه مذاهب گسترش و عمق پیدا کند.

وی در ادامه با اشاره به عدم برگزاری راهپیمایی روز قدس امسال، خاطرنشان کرد: به علت شیوع ویروس کرونا امسال صحنه حضور و بروز روز جهانی قدس در فضای مجازی شده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر ضرورت بهره مندی از فرصت های فضای مجازی اذعان داشت: امسال با توجه به برگزاری مجازی راهپیمایی روز قدس امکان ایجاد پرداختن فکری و اجتماعی و بین مذاهبی فراهم آمده است./9451/ت303/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات