۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۶۵۳۵۸۰

راهپیمایی روزجهانی قدس در بغداد و برخی استان‌های عراق

راهپیمایی روزجهانی قدس در بغداد و برخی استان‌های عراق
نیروهای الحشد الشعبی و مردم عراق امروز در راستای بزرگداشت روز جهانی قدس در بغداد و مراکز برخی از استان‌های این کشور به خیابان‌ها آمدند.

به گزارش خبرگزاری رسا، وبگاه خبری «المعلومه»، امروز (جمعه)، گزارش داد که نیروهای الحشد الشعبی و مردم عراق برای بزرگداشت روز جهانی قدس به خیابان‌ها آمدند.

وبگاه خبری المعلومه با «انبوه» توصیف کردن جمعیت حاضر در این راهپیمایی، گفت که نیروهای امنیتی عراق از صبح امروز خیابان‌های اصلی پایتخت عراق را برای برگزاری راهپیمایی به روی خودروها بسته‌اند.

وبگاه خبری شبکه «السومریه»، نیز گزارش داد که با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پرچم‌های رژیم صهیونیستی بر خیابان‌های بغداد ترسیم شده است تا مردم آنها را لگدمال کنند.

           

همانطور که در تصویر مشخص است، بر یکی از پل‌های بغداد تصاویر امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، آیت‌الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، شهید «ابومهدی المهندس» فرمانده شهید سازمان الحشد الشعبی و سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده سابق نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نصب شده است و در زیر آن جمله معروف رهبر انقلاب به زبان عربی نوشته شده است «به زودی در قدس نماز جماعت خواهیم خواند».

منبع: فارس

ارسال نظرات