۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۶۵۳۷۶۶
رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خبر داد؛

ثبت ۶۲ مورد جدید مبتلا به کووید ۱۹ در لرستان

ثبت ۶۲ مورد جدید مبتلا به کووید ۱۹ در لرستان
رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۲ نفر در استان به کووید ۱۹ مبتلا شده اند و یک نفر نیز جان خود را از دست داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمدرضا نیکبخت، رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 22 هزار و  539 نمونه از بیماران مشکوک به کووید 19 در استان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است.

وی افزود: از این تعداد 19 هزار و 227 نمونه پاسخ داده شده است که تاکنون 3 هزار و 808 مورد مثبت و تعداد 15 هزار و 419 نمونه منفی اعلام شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته 535 نمونه ارسالی به آزمایشگاه های مرجع داشته ایم که جواب آزمایش 62 نفر مثبت اعلام شده است.

وی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته یک نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان باخته است، گفت: تاکنون 152 نفر از هم استانی‌ها به علت ابتلای به کووید 19 جان باخته‌اند.

نیکبخت پایان ویروس کرونا را غیر قابل پیش بینی خواند و گفت: راه مقابله با این ویروس رعایت فاصله اجتماعی و توجه به نکات بهداشتی است.

وی با بیان اینکه تاکنون 3 هزار و 619 نفر مبتلا به کووید 19 پس از درمان به بهبودی کامل دست یافته اند، ظهار داشت: هم اکنون 37 نفر از مبتلایان به کووید 19 در مراکز درمانی استان لرستان تحت مراقبت‌های پزشکی و درمانی هستند./9451/پ310/ف

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات