۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۶۵۴۲۶۲
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی:

آمریکا حقوق بشر را در حد شعار می داند

آمریکا حقوق بشر را در حد شعار می داند
امام جمعه همدان با اشاره به اقدامات نژادپرستانه برخی کشورهای غربی، گفت: تمام ادعاهای کشورهای غربی در زمینه حقوق بشر در حیطه شعار است و در مقام عمل کاری انجام نمی دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان در مراسم تجلیل از خادمان پویش ملی علی یاوران در همدان اظهار داشت: یکی از ابزارهایی که می‌تواند انسان را به تعالی برساند خدمت به مردم است.

وی ادامه داد: آمریکا از حقوق بشر به عنوان ابزاری سرکوب کننده استفاده می کند این در حالی است که همواره خود را مدعی حقوق بشر می داند.

امام جمعه همدان با اشاره به اقدامات نژادپرستانه برخی کشورهای غربی خاطرنشان کرد: تمام ادعاهای کشورهای غربی در زمینه حقوق بشر در حیطه شعار است و در مقام عمل کاری انجام نمی دهند.

وی با اشاره به نقش مهم هیئت ها در زمینه احیای مکتب اهل بیت(ع) ابراز کرد: هیئت ها باید دارای جهت گیری اجتماعی بوده و باید در اعتلای فرهنگ دینی جامعه  کوشا باشند.

امام جمعه همدان به اهمیت انسجام ملی اشاره کرد و گفت: با اتحاد و همبستگی در دوران کرونا از نبود ماسک به جایی رسیده ایم که امروز اقلام بهداشتی را صادر می‌کنیم و این اهمیت جایگاه اجتماعی هیئت را در جامعه نشان می‌دهد./979/د102/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات