۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۶۵۱۳۸۴
حجت الاسلام نظیری:

نیکوکاران برای دستگیری محرومان به میدان بیایند

نیکوکاران برای دستگیری محرومان به میدان بیایند
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: حضرت خدیجه(س) جزء بانوان بلندمرتبه و برتر نظام آفرینش است و این ویژگی مهم، ایشان را از دیگر بانوان پرفضیلت متمایز می سازد.

حجت الاسلام محمد هادی نظیری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به جایگاه و منزلت حضرت خدیجه(س)، اظهار داشت: حضرت خدیجه(س) تمام داشته ها و دارایی خود را در راه اسلام و شعائر دین و حمایت از پیامبر تقدیم کرد و خداوند نیز در مقابل آن بالاترین درجات را به وی اهدا کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: حضرت خدیجه(س) جزء بانوان بلندمرتبه و برتر نظام آفرینش است و این ویژگی مهم، ایشان را از دیگر بانوان پرفضیلت متمایز می سازد.

وی در ادامه افزود: در کمال و منزلت ایشان کافی است به این نکته توجه کنیم که حضرت خدیجه(س) مادر حضرت زهرا(س) است و ولایت و امامت از دامان ایشان ادامه می یابد.

حجت الاسلام نظیری با اشاره به شیوع کرونا در کشور و لزوم حضور همه جانبه مردم در زمینه همدلی در جامعه، گفت: لازم است تا مردم و خیران با تأسی به این بانوی بزرگوار از محرومان و افراد آسیب پذیر جامعه دست گیری کنند./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات