۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۶۵۵۶۲۶
به قلم آیت الله علم الهدی؛

کتاب «سبک زندگی اسلامی» منتشر شد

کتاب «سبک زندگی اسلامی» منتشر شد
کتاب «سبک زندگی اسلامی» نوشته آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد، توسط انتشارات به‌نشر منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، کتاب «سبک زندگی اسلامی» نوشته آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد، به‌تازگی با تحقیق و تنظیم سید مهدی مرویان حسینی، توسط انتشارات به‌نشر (آستان قدس رضوی)‌ منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این‌کتاب در بر گیرنده ۲ فصل کلیات و مفاهیم سبک زندگی است و نویسنده در آن تلاش کرده آموزه‌های اسلامی درباره مهم‌ترین ابزارهای زندگی را تشریح کند. همچنین به سوالاتی مثل مهم‌ترین ابزارهای زندگی در آموزه‌های دینی ما کدامند؟ جزییات رایج در متن زندگی، خانه، خانواده، کار و تعاملات اجتماعی از دیدگاه سبک زندگی اسلامی چگونه‌اند؟ و ... نیز پاسخ دهد.

سبک زندگی به فرموده رهبر معظم انقلاب بخش اساسی و حقیقی پیشرفت و تمدن‌سازی نوین اسلامی است و لازمه انتخاب سبک زندگی، پیروی از یک مکتب و ایدئولوژی است. به‌این‌ترتیب آیت‌الله علم‌الهدی برای تبیین سبک زندگی اسلامی، نخست در فصل اول، مطالب و مفاهیم کلی درباره سبک زندگی را بیان کرده و سپس آموزه‌های اسلامی درباره مهم‌ترین ابزارهای زندگی یعنی علم و دانش، توان و قدرت و مال و ثروت را مورد بررسی قرار داده است.

خانواده، مسکن، خوراک و تغذیه، کار و اشتغال و تعامل و رفتار با دیگران از جمله مهم‌ترین جزییات رایج در متن زندگی از دید نویسنده کتاب هستند که در آن، مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

این‌کتاب با ۲۳۴ صفحه، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۳۲ هزار تومان منتشر شده است./826/د102/ب1

ارسال نظرات