۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۶۵۶۵۵۰
احزاب لبنانی خطاب به آمریکا؛

تحریک شیعیان به فتنه را پایان دهید

تحریک شیعیان به فتنه را پایان دهید
احزاب لبنانی ضمن محکومیت جنایات آمریکا بر حفظ حاکمیت لبنان تاکید کردند و اظهار داشتند که آمریکا باید دست از فتنه گری در این کشور بردارند.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، احزاب لبنانی طی اجتماعی که در مقر حزب الاتحاد بیروت برگزار شد، تحریم اقتصادی و مالی امریکا را محکوم کردند و اظهار داشتند: نقش آمریکا در بحران پیشرو لبنان مانع پایداری و اتکا به خود شده است. کینه سفیر آمریکا در لبنان از مقاومت بسیار روشن است و باید مصمم بر محافظت از مصالح و حقوق خود در زمین و آب و گاز و نفت باشیم.
در ادامه این جلسه احزاب لبنانی بیانات معاون وزیر خارجه آمریکا در غرب اسیا را که سیاست واقعی این کشور در قبال تخریب لبنان را روشن ساخته و خدمتی برای رژیم صهونیستی که قصد دستیابی به حق حاکمیت لبنان و استقلالش را دارد محکوم کردند.
احزاب لبنانی تصریح کردند که صداهایی که از دفاع سفیر امریکا تحت شعار ازادی رسانه از سوی هر جریانی باشد، محکوم است، زیرا آزادی بیان غیر تشویق به فتنه و قتل است که عواقب قانونی خود را در پی دارد.
در این جلسه خاطرنشان شد: اگر قیمت دلار همچنین غیر منطقی بالا رود موجب انفجار اجتماعی بزرگ و فروپاشی کامل کشور می شود. درخواست ما از حکومت این است که راه حل های جدیدی را به سرعت برای حل بحران افزایش نرخ ارز از خلال ازادی از تحت فشار آمریکا اتخاذ کنند و به سوی کشورهای دوست و همپیمان که حاضر به کمک به لبنان هستند باز گردند.

ارسال نظرات