۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۶۶۱۰۵۸
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

همیاران سلامت برای کاهش بیماری کرونا در زنجان توجیه شوند

همیاران سلامت برای کاهش بیماری کرونا در زنجان توجیه شوند
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی گفت: برای کاهش بیماری کرونا در استان زنجان باید همیاران سلامت در استان توجیه شوند و آمار درست و شفاف ارائه دهند.

به گزارش خبرگزاری رسا در زنجان حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه کرونا همچنان جولان می‌دهد، گفت: امیدواریم با کاهش این بیماری شوم، نماز جمعه در زنجان هم برگزار شود و تاکنون هم با توجه به مصوبه ستاد کرونا نماز جمعه برگزار نشده است.

وی با بیان اینکه باید برای برگزاری نماز جمعه پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود، اظهار کرد: برنامه‌های عزاداری برای امام حسین (ع) هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه برای کاهش بیماری کرونا در استان باید همیاران سلامت در استان توجیه شوند، ابراز کرد: باید همیاران سلامت به خوبی و با درایت درزمینه کاهش بیماری کرونا کار کنند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی تاکید کرد: مردم حساسیت بیشتری نسبت به بیماری کرونا داشته باشند تا هر چه زودتر این بیماری از بین برود.

وی با بیان اینکه عموم مردم نسبت به بیماری کرونا را خواستار شد و گفت: این بیماری استرس نمی‌خواهد ولی باید مردم به این زندگی کرونایی عادت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان اینکه بیماری کرونا باید جدی گرفته شود، ابراز کرد: مردم از تردد غیرضروری در خیابان‌ها خود داری کرده و به هشدارها توجه کنند.

وی تاکید کرد: رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در اطلاع رسانی دارند و باید برای داشتن عزاداری‌های درشان امام حسین (ع) مردم را نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجیه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه سه روز متوالی کنکور سراسری در سطح کور و به تبع استان زنجان برگزار خواهد شد، افزود: عمده نگرانی ما درخصوص برگزاری کنکور است و باید تمام دستگاه‌های اجرایی در این زمینه با آموزش و پرورش همکاری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی گفت: نیروی انتظامی استان نسبت به برقراری امنیت محل‌های برگزاری کنکور تمهیدات لازم را مد نظر قرار دهد./1399/د101/ب1

ارسال نظرات