۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۶۶۱۸۳۲
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

مدیریت کشور باید بسیجی، جهادی و انقلابی باشد

مدیریت کشور باید بسیجی، جهادی و انقلابی باشد
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین معلمی بر ضرورت بهره گیری از توان و ظرفیت جوانان مؤمن و انقلابی در عرصه های مختلف مدیریتی کشور تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری امروز در آیین توزیع چهار هزار بسته معیشتی و حمایتی بنیاد مستضعفان و سپاه کربلا که در قائمشهر برگزار شد با تأکید براین که باید برکت ولایت را به دنیا نشان دهیم، گفت: اگر نعمت ولایت و حمایت های ایشان نبود امروز این رزمایش مؤمنانه و مواسات وجود نداشت.

وی با بیان این که مردم آمریکا و اروپا در جریان شیوع ویروس کرونا با مشکلات بسیاری مواجه و گرفتار شدند، افزود: اگر مقایسه ای میان خدمات کشورمان با آنچه در اروپا و آمریکا اتفاق افتاد انجام دهیم، شأن و نعمت امامت و ولایت بیشتر نمایان می شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری، امامت را موهبتی الهی برای جامعه بشری دانست و گفت: اما متأسفانه جامعه بشری نعمت خدا را کفران می کند و اگر نعمت خدا را پس از رحلت نبی مکرم اسلام کفران نمی کردند و امامت آن گونه که خداوند متعال و پیامبر گرامی اسلام خواستند حفظ می شد وضعیت این گونه نبود.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی ادامه داد: وقتی امامت حفظ نشود کار به اینجا کشیده می شود که مدعی خادم الحرمین خدمت گزار شیطان بزرگ می شود و وابسته و در کنار شیطان می خواهند به حیات ننگین خود ادامه دهند و اینها نتیجه بریدن از امامت و ولایت است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که در جریان شیوع ویروس کرونا همه کشورها و ملت ها آسیب دیدند، بیان داشت: اما به فضل الهی بخش عمده ای از این آسیب ها در سایه حمایت و عنایت مقام معظم رهبری جبران می شود.

امام جمعه قائمشهر در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت بهره گیری از توان و ظرفیت جوانان مؤمن و انقلابی در عرصه های مختلف مدیریتی کشور تأکید کرد و گفت: اگر مدیران اجرایی از نیروهایی باشند که انقلاب را پدید آوردند، جنگ تحمیلی را به به دفاع مقدس تبدیل کردند و مدافع حرم شدند و شر داعشی های پلید که دست پرورده استبکار بودند را از سر مؤمنان ایران و عراق دور کردند آنگاه برکت نمایان تر بود.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که مدیریت کشور باید بسیجی، جهادی و انقلابی باشد، تصریح کرد: امروز خدمت در نهادهایی همچون سپاه و مؤسسات زیر نظر دفتر مقام معظم رهبری افتخار بزرگی است.

سرهنگ بخشی، معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران نیز در این مراسم با بیان این که پیرو رهنمودهای مقام معظم رهبری در اجرای رزمایش کمک مؤمنانه، نوبت دوم این رزمایش در دهه نخست ماه محرم و با شعار ما ملت امام حسینیم آغاز شده است، گفت: در این مرحله چهار هزار بسته معیشتی با حمایت بنیاد مستضعفان و مشارکت گروه های جهادی تهیه و تا غروب امروز از گلوگاه تا رامسر به دست صاحبان اصلی آن خواهد رسید.

وی با بیان این که افراد آسیب دیده و نیازمندان واقعی در این طرح مورد نظر هستند، افزود: در آخر این دهه محرم نیز شاهد این حرکت های خوب و مهر ورزانه برای محرومیت زدایی و گسترش تعاون و فرهنگ مردم یاری خواهیم بود.

سرهنگ بخشی ادامه داد: همچنین در دهه آخر ماه صفر نیز با کمک و مساعدت موکب داران در استان شاهد ادامه این طرح خواهیم بود که امیدواریم این حرکت با جهش تولید همراه باشد./950/پ310/ب1

ارسال نظرات