۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۶۶۲۱۴۲
نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد؛

پیشرفت های ایران اسلامی با وجود تحریم‌ و تهدیدهای دشمنان

پیشرفت های ایران اسلامی با وجود تحریم‌ و تهدیدهای دشمنان
خراسان جنوبی - حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی گفت: ایران اسلامی با وجود همه تهدیدها و تحریم‌های دشمنان در زمینه‌های مختلف به پیشرفت‌های شگرفی دست یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی و امام‌جمعه بیرجند، صبح امروز در دیدار فرمانده و کارکنان پدافند هوایی منطقه شرق کشور که به مناسبت دهم شهریور، سالروز تشکیل نیروی پدافند هوایی برگزار شد، با تبریک این روز، اظهار کرد: هر کشور و فرد و نیروی نظامی اگر می‌خواهد ننگ سنگین سلطه اجنبی بر کشور و خود را نپذیرد باید قدرتمند و قوی شود.

وی افزود: در این راستا علیرغم اقدامات جبهه استکبار و دشمنان انقلاب و ایران اسلامی، به فضل الهی روزبه‌روز بر قدرت و عزت ما افزوده شده؛ به‌گونه‌ای که با وجود همه تهدیدها و تحریم‌های دشمنان در زمینه‌های مختلف به پیشرفت‌های شگرفی دست یافته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی اضافه کرد: یکی از انقلاب‌هایی که در جامعه اسلامی شکل گرفت؛ اما باید کامل شود، انقلاب در این تفکر است که ما می‌توانیم؛ این انقلاب زمانی در جامعه به وجود می‌آید که همه مردم دست‌به‌دست هم داده تا بتوانیم آنچه اسلام گفته را در کشور و خانه‌های خود اجرایی کنیم.

وی با اشاره به این‌که بزرگ‌ترین و دقیق‌ترین دین، اسلام است، اظهار داشت: کشور ایران به کمک رهبر انقلاب توانست، استکبار آمریکایی را از کشور خارج کند اما مردم بدانند با خارج شدن آمریکا از ایران زمانی این کار تثبیت می‌شود که مردم به دین اسلام عمل کنند و آن را بشناسند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که اگر می‌خواهید انقلاب پایدار باشد باید تمدن انقلابی در زمینه‌های سبک زندگی شکل گیرد و سبک زندگی زمانی در جامعه ایرانی شکل می‌گیرد که مردم نسبت به آن اهتمام داشته باشند تا بتوانیم در مقابل دشمن بایستیم.

وی با بیان این‌که فرهنگ دشمن، خطری بزرگ برای مردم ایران به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: قدرت نظامی در ایران خبر خوشی برای مردم است که روزبه‌روز در شئون مختلف آن در حال بهتر و بیشتر شدن است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به این‌که امنیت، اساس جامعه است، اظهار کرد: نرم‌افزار جامعه، سبک زندگی اسلامی است که با اصلاح این بخش، سایر بخش‌ها هم به پیشرفت و تعالی می‌رسند.

وی ترس و نگرانی آمریکا و رژیم اشغالگر قدس را به دلیل افزایش قدرت دفاعی و نظامی کشور برشمرد و افزود: این سلاح‌ها برای جلوگیری از هجوم مستکبران است و ترس و نگرانی آن‌ها نشان‌دهنده آن است که نیت هجوم به نظام اسلامی را دارند؛ اما ما به نگرانی‌های آن‌ها بی‌اعتنا بوده و مسیر صواب و صحیح خود را با قدرت ادامه می‌دهیم./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات