۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۶۶۲۲۰۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران مطرح کرد؛

شکست سنگین برای جریان رسانه ای غرب از سوی هیأت های مذهبی

شکست سنگین برای جریان رسانه ای غرب از سوی هیأت های مذهبی
مازندران - حجت الاسلام شکریان عزاداری امسال را تلفیقی از شور و شعور حسینی دانست و گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در هیئات شکست سنگینی را برای جریان رسانه ای غرب تحمیل کرد.

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با تقدیر از رعایت دستور العمل های بهداشتی از سوی هیأت های مذهبی، گفت: هیأت های مذهبی در این ایام ثابت کردند در عمل به توصیه های بهداشتی پیشگام هستند.

وی با بیان این که مراسم عزاداری حسینی امسال آزمون بزرگی برای هیأت های مذهبی بود، افزود: علیرغم خط رسانه ای که دشمنان اهل بیت(ع) و برخی فرصت طلبان داخلی دنبال می کردند، اما هیأت های مذهبی و عزاداران حسینی نشان دادند تابع قانون و دستورالعمل های ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مراسم عزاداری امسال، تلفیقی از شور و شعور حسینی بود، خاطرنشان کرد: در عزاداری امسال، شکوه و عظمت حسینی در کنار رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی حفظ شد.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که جریان رسانه ای غرب در طول این مدت همه توان خود را به کار گرفت ضمن تخریب چهره عزاداران حسینی، این مراسم معنوی با عظمت را نیز تضعیف کند، افزود: اما رهنمودهای مقام معظم رهبری و هوشیاری و بصیرت هیأت های مذهبی، توطئه دشمنان را خنثی کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، بصیرت و ولایت مداری را شاخصه مهم هیأت در تراز انقلاب اسلامی معرفی کرد و گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی هیأت های مذهبی، شکست سنگینی برای جریان رسانه ای غرب بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که علیرغم این که دشمنان همه توان خود را برای کمرنگ کردن حضور مردم در عزاداری ها به کار گرفتند، اما مراسم دهه نخست محرم با همان شکوه و عظمت گذشته برگزار شد، خاطرنشان کرد: مردم حسینی و با بصیرت کشورمان بار دیگر شعار لبیک یا حسین(ع) را رساتر از هر زمان دیگری در عمل ثابت کردند.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که هیأت های مذهبی و عزاداران حسینی، شکوه و عظمت حسینی را امسال به رخ جهانیان کشیدند، بیان داشت: دلدادگان واقعی سید و سالار شهیدان اثبات کردند، برگزاری مراسم عزا و ماتم برای امام حسین(ع) با عمل به توصیه های بهداشتی در هر شرایطی امکان پذیر خواهد بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که امسال ذره ای از شکوه و عظمت مراسم عزاداری امام حسین(ع) کاسته نشد، افزود: شیوه های تازه عزاداری که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در سراسر ایران اسلامی برگزار شد بر شکوه و عظمت مراسم امسال افزود.

وی، هیأت های مذهبی را پرچم داران حقیقی نشر ارزش های حسینی در جامعه معرفی کرد و بیان داشت: وحدت و همبستگی که در سایه شوم ویروس کرونا در کشورمان ایجاد شد بر عظمت مراسم عزاداری حسینی افزود.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که هیأت های بار دیگر تبعیت محض خود از ولایت و رهبری را به منحصه ظهور رساندند، خاطرنشان کرد: انتظار از هیأت در تراز انقلاب اسلامی نیز همین بود که در تبعیت از ولی فقیه پیشگام و پرچم دار باشد./950//310/خ

ارسال نظرات