۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۶۶۲۴۹۲
محرم امسال در مدرسه علمیه معصومیه صورت گرفت؛

فعالیت بانوان عاشورایی در قالب رزمایش مؤمنانه و بسته های حمایتی

فعالیت بانوان عاشورایی در قالب رزمایش مؤمنانه و بسته های حمایتی
تهران - معاون فرهنگی مدرسه علمیه معصومیه(س) گفت: بانوان عاشورایی این حوزه احسان و نذورات محرم امسال خود را در قالب رزمایش کمک مؤمنانه بین نیازمندان توزیع کردند.

سرکار خانم، زهرا عرفانی معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت معصومیه(س) قرچک، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با قدردانی از مشارکت بانوان جهادی و عاشورایی این مدرسه علمیه در ایام محرم، گفت: جهادگران مدرسه علمیه حضرت معصومیه(س) احسان و نذورات محرم امسال خود را در قالب رزمایش کمک مومنانه و بسته های حمایتی بین نیازمندان توزیع کردند و همچنان در حال فعالیت هستند.

وی به توزیع شیر خشک بین خانواده های نیازمند اشاره کرد و ادامه داد: مدرسه علمیه معصومیه(س)  همزمان با روز شیرخوار اباعبدالله الحسین(ع) و با لغو مراسم شیرخوارگان حسینی در اقدامی خودجوش بیش از 40 عدد شیرخشک تهیه و بین خانواده های نیازمند دارای شیرخوار توزیع کرد.

عرفانی ذبح و قربانی گوسفند در روز عاشورا و توزیع گوشت آن بین نیازمندان را یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در ایام محرم برشمرد و عنوان کرد: قریب به 50 بسته گوشت قربانی در روز عاشورا بین نیازمندان و فقرا توزیع شد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه معصومیه(س) به برپایی حسینیه سیار با همکاری سپاه پانزده خرداد شهرستان قرچک اشاره کرد و گفت: مدرسه علمیه معصومیه(س) با هدف ترویج و احیای فرهنگ حسینی اقدام به برپایی حسینیه سیار و توزیع صدها پک فرهنگی و بهداشتی کرد.

وی با اشاره به اینکه امسال محرم برگزاری روضه های خانگی در قالب پویش «هر خانه یک حسینیه» با استقبال خوب مردم روبرو شد، عنوان کرد: مدرسه علمیه معصومیه(س) در راستای اجرای این پویش به اعزام مبلغ و سخنران اقدام کرد./813/ت302/ب1

فعالیت بانوان عاشورایی در قالب رزمایش مومنانه و بسته های حمایتی

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات