۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۶۶۲۹۹۶
با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد؛

تجمع اعتراضی مردم انقلابی ساری در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر

تجمع اعتراضی مردم انقلابی ساری در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر
مازندران - مردم مؤمن و انقلابی ساری امروز در تجمعی اعتراضی در امامزاده یحیحی(ع) ساری، اقدام اخیر نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام را به شدت محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، مردم مؤمن و انقلابی مرکز استان مازندران امروز در تجمعی اعتراضی در امامزاده یحیحی(ع) ساری، اقدام اخیر نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام را به شدت محکوم کردند.

بر اساس این گزارش، مردم ولایی و انقلابی مرکز استان با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی ضمن سردادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و آمریکا و اسرائیل دشمن دین و قرآن، خشم و انزجار خود را نسبت به این اقدام ضد دینی نشریه هتاک و حامیان آنها ابراز کردند.

حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در این مراسم، ضمن محکوم کردن اهانت نشریه فرانوسوی به ساحت پیامبر گرامی اسلام، خواستار موضع گیری قاطع کشورهای اسلامی در برابر این اهانت آشکار شدند.

وی با بیان این که متأسفانه سکوت کشورهای اسلامی در برابر این گونه حرکت های ضد دینی موجب گستاخ تر شدن غربی ها شده است، افزود: ملت های مسلمان جهان باید در برابر این گونه اهانت ها قاطعانه موضع گیری کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران، تأیید سیاست بازان فرانسوی از این اقدام نشریه هتاک نشان دهنده عناد و کینه توزی آنها نسبت به دین مبین اسلام و پیامبر مهربانی است، خاطرنشان کرد: کشورهای مسلمان جهان باید در برابر این جنایت کاران بایستند.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که انتظار ما از دستگاه دیپلماسی کشورمان نیز اقدام قاطع در برابر این گونه حرکت های ضد دینی است، تصریح کرد: پیام اخیر مقام معظم رهبری در این خصوص موجب التیام قلوب جریحه دار شده ملت های مسلمان جهان شده است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که حرکت های ضد دینی غرب مسأله تازه ای نیست و در طول دهه های اخیر همواره وجود داشته است، افزود: برخورد سطحی و ضعیف کشورهای اسلامی جهان نسبت به این گونه اقدامات موجب جسور شدن غربی ها در اهانت به مقدسات دینی شده است.

وی با بیان این که امروز ملت ایران با برگزاری چنین تجمعاتی نفرت و انزجار خود را نسبت به این حرکت زشت و ضد دینی نشریه فرانسوی نشان می دهند، تصریح کرد: کشورهای اسلامی باید با تنبیه عوامل و صحنه گردان های این اقدام ضد دینی، پاسخ محکمی به حامیان و سیاست بازان فرانسوی دهند.

حجت الاسلام یوسف پوربا اشاره به این که غرب با چنین اقدامات ضد دینی چهره واقعی خود را به دنیا نشان داده است، خاطرنشان کرد: غربی ها نمی توانند با چنین حرکت هایی چهره پیامبر مهربانی را در جهان خدشه دار کنند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که چهره واقعی غرب در پس شعارهای عوام فریبانه و دروغین پنهان مانده است، ادامه داد: غربی ها با این گونه اقدامات خود نشان دادند به هیچ یک از اصول اخلاقی، انسانی و دینی پایبند نیستند./950//210/خ

ارسال نظرات