۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۶۶۵۳۲۳

بیانیه جبهه العمل اسلامی در واکنش به سخنان مکرون علیه اسلام

بیانیه جبهه العمل اسلامی در واکنش به سخنان مکرون علیه اسلام
جبهه العمل اسلامی در بیانیه ای بیان کرد: ماکرون رییس جمهور فرانسه، اسلام را به انزوا و انزوا طلبی متهم می كند.
به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، جبهه العمل اسلامی لبنان در بیانه ای اعلام کرد: ما خواستار عدم سوء استفاده از اسلام و اعتقادات در امور سیاسی، فرهنگی و منافع شخصی و انتخاباتی هستیم.
 
در این بیانیه اشاره شد: شرم آور و نامناسب است كه امانوئل ماكرون، رییس جمهور فرانسه، اسلام را به انزوا طلبی متهم كند و امروز نه تنها در فرانسه، بلكه در تمام نقاط جهان بحران وجود دارد و نمی شود سبب مشکلات لبنان را اسلام دانست.

جبهه العمل اسلامی بیان کرد: انگار كه اسلام از نظر رییس جمهور فرانسه دین تروریسم، افراط گرایی و جدایی از جامعه و فراموش كردن جامعه است. وی تمدن بزرگی که اسلام در طی دوره های پی در پی در زمینه های مختلف انسانی، علمی، پزشکی، اجتماعی، فرهنگی و شهری شکل گرفته و ساخته است، را نادیده گرفته است.

در این بیانیه آمده است: سخنان ماکرون با این روش و ذهنیت نشانگر یکی از دو مورد است؛ یا او از حقیقت و جوهر اسلام به عنوان یک دین الهی که خواستار خیر دنیا و آخرت است و همکاری بین مردم برای ساختن جهان و تحقق عدالت اجتماعی لازم برای آن نادان و غافل  است، یا قصد حمله به اسلام و بهره برداری از ان را دارد./ت301/ف
 
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
نسرين
Iran, Islamic Republic of
۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
إسلام پیروزاست هرروزدراذان،نام پیامبراکرم برده میشودفضانوردي كه درفضابوده مشاهده كرده دائم صداي اذان مبادچون اوقات اذان فرق دارددشمنان پیامبرعددی نیستندخدانام پیامبررابلندکرده ،جانم به فدای پیامبروزحماتش
0
0