۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۶۶۵۳۷۷
نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد؛

اعتماد به قشر جوان و تکیه بر ظرفیت جوانان، راه حل مشکلات

اعتماد به قشر جوان و تکیه بر ظرفیت جوانان، راه حل مشکلات
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به وجود مشکلات فرهنگی و اهمیت نقش تبلیغات اسلامی در رشد و ارتقای فرهنگ جامعه، گفت: باید از ظرفیت جوانان استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، عصر امروز در دیدار معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی، مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی و رئیس گروه عمران املاک و مستغلات سازمان تبلیغات اسلامی کشور که در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد، با اشاره به دسیسه های دشمن در طول تاریخ و فراز و نشیب هایی که انقلاب با آن روبرو بوده است، گفت: امروز باید از حوادث گذشته درس گرفت.

نماینده ولی فقیه در لرستان به وجود مشکلات اقتصادی و فرهنگی اشاره کرد و افزود: در زمینه های فرهنگی و اقتصادی باید از دوران دفاع مقدس درس بگیریم.

وی در ادامه استان لرستان را خاستگاه علما، فقها و اندیشمندان عنوان کرد و افزود: لرستانی ها در پنج قاره جهان سرآمد هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه استان لرستان در این چهل سال به عنوان پادگان جمهوری اسلامی بوده است، یادآور شد: لرستانی ها از صبحدم انقلاب در مبارزه ها تا دفاع مقدس حضور فعال داشتند.

وی با ابراز تأسف در زمینه کم توجهی به توسعه استان لرستان از سوی مسؤولان ادامه داد: با وجود ظرفیت های بالا در زمینه های مختلف همواره شاهد مشکلات در زمینه بیکارسی و اقتصادی هستیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: تکیه بر توان و ظرفیت داخلی و حرکت به سمت رونق تولید راه حل مقابله با فشارهای اقتصادی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به وجود جوانان غیور و توانمندی که در سن خود از شهدایی همچون باکری و زین الدین چیزی کم ندارند اشاره و تصریح کرد: امروز نیز پیشبرد مسائل فرهنگی و حرکت به سمت رشد و توسعه فرهنگی نیازمند تکیه از توانمندی و ظرفیت این جوانان است.

وی تأکید داشت: سازمان تبلیغات اسلامی با حمایت از جوانان انقلابی و استفاده از این ظرفیت برای انجام فعالیت های فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی گام بردارد./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات