۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۶۶۷۳۴۰
حوزه علمیه خواهران استان اصفهان در بیانیه ای:

توهین به مقدسات نشان دهنده عجز دشمنان در مقابل اسلام است

توهین به مقدسات نشان دهنده عجز دشمنان در مقابل اسلام است
اصفهان - حوزه علمیه خواهران استان اصفهان ضمن محکومیت گستاخی رییس جمهور فرانسه در حمایت از توهین به مقدسات اسلام، این رفتارها را نشان دهنده عجز دشمنان دربرابر اسلام دانست.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، مرکز مدیریت و اساتید و طلاب حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، با صدور بیانیه ضمن محکوم کردن توهین نشریه موهن شارلی ابدو و رییس جمهور فرانسه به مقدسات اسلامی و پیامبر اعظم(ص) این اقدامات را برخاسته از عجز و ناتوانی دشمنان در مقابل اسلام توصیف کرد.

متن بیانیه حوزه علمیه خواهران استان اصفهان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نشریه موهن و وقیح شارلی ابدو یک نشریه دارای سابقه در توهین به مقدسات ادیان و مذاهب آسمانی از جمله دین مبین اسلام است که همواره برای دیده شدن و برای پیشبرد اهداف خصمانه، ضددینی و غیرانسانی نظام لیبرالیستی غرب در قامت یک بازیچه و مترسک اقدام به خدمتگذاری به دشمنان ادیان الهی از جمله اسلام کرده است و اقدام اخیر این نشریه موهن در توهین به پیامبر عظیم الشأن اسلام و مقدسات دین اسلام در همین راستا بوده که با محکومیت جدی از سوی جوامع مختلف اسلامی مواجه شده است.

اما رییس جمهور خبیث و پلید فرانسه نیز بار دیگر خباثت خود و دشمنی با اسلام و مسلمانان را با حمایت خود از توهین نشریه موهن شارلی ابدو به مقدسات اسلامی، ثابت کرد و امروز همه مردم کشورهای اسلامی به خوبی می‌دانند رییس جمهور فرانسه یک اسلام ستیز به تمام معنا است.

پروژه اسلام هراسی و اسلام ستیزی سالها است در غرب با تمام توان دنبال می شود و علیرغم تلاشهای مذبوحانه آمریکا و متحدانش در اروپا برای مخدوش کردن چهره اسلام شاهد هستیم گروه‌های مختلفی از اقشار مختلف جوامع غربی در حال گرایش به اسلام هستند و این نشان دهنده شکست پروژه اسلام هراسی در غرب است و به همین دلیل است که اسلام ستیزی امروز بیشتر از اسلام هراسی در دستور کار قرار گرفته است.

به خوبی برای تمام عقلای عالم مشهود است که وقتی یک شخص یا یک جریان در تقابل با رقیب یا دشمن خود ناکام می‌ماند کاری جز استهزا و تلاش برای تخریب شخصیت طرف مقابل و هتاکی و فحاشی ندارد و آنچه امروز در توهین نشریه موهن شارلی ابدو و حمایت رییس جمهور خبیث فرانسه از این نشریه شاهد هستیم دقیقا مصداق این عجز و ناتوانی آنها در مقابله با حقیقتی بزرگ و جهان شمول به نام اسلام است.

از سویی آزادی بیان و دموکراسی در کشوری که خود را مهد دموکراسی و آزادی بیان می‌داند، با فحاشی و توهین به مقدسات ادیان الهی از جمله دین اسلام، نشان دهنده پوشالی بودن ادعای دموکراسی در این کشور و عدم احترام به حقوق شهروندان مسلمان این کشور و دیگر مسلمانان جهان و همچنین ارائه نسخه دروغین از آزادی بیان و معرفی هتاکی و فحاشی به جای آزادی بیان در کشور مدعی فرانسه است.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، ضمن محکومیت اقدام نشریه موهن شارلی ابدو در توهین به مقدسات دین اسلام و همچنین حمایت رییس جمهور خبیث فرانسه از اقدام این نشریه، خواستار اتخاذ موضع قاطع دستگاه دیپلماسی در مقابل این هتاکی‌های گستاخانه است./1304/د102/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات