۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۶۶۸۸۱۵
پ
به همت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه کتاب «سمینار در مسائل بازاریابی و بازاریابی اسلامی» اثر علی نجات‌بخش اصفهانی به زودی منتشر می‌شود.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، امروزه نیازها و خواسته‌های مصرف‌کنندگان در بخش اقتصاد متحول شده است و شرکت‌ها شاهد تنوع و تغییر در محصولات هستند. این امر اهمیت علم بازاریابی را برای بنگاه‌های تولیدی و یا خدماتی در عصر حاضر افزایش داده است.

از طرفی هرگونه اقدام در جهت اجرای علم بازاریابی توسط شرکت‌ها در کشورها بدون توجه به بافت آن کشور، کارایی و اثربخشی فعالیت‌ها را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد و آثار زیان‌باری دربر خواهد داشت.

طبعاً در کشورهای اسلامی نیز نوع نیازها و خواسته‌های مصرف‌کنندگان نسبت به غرب متفاوت است، از این‌رو، استفاده از علم بازاریابی غربی در این کشورها اثر بخشی ندارد و باید کشورهای اسلامی نسبت به استفاده از بازاریابی مبتنی برارزش‌های اسلامی برای مصرف‌کنندگان اقدام کنند.

کتاب حاضر در هشت فصل به بررسی ابعاد بازاریابی اسلامی پرداخته است./826/

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص،قومیت‌ها باشد و یا با قوانین کشور و آموزه های دینی مغایرت داشته باشدمنتشر نخواهد شد.
آخرین اخبار
پربازدید
پربحث
پرطرفدارترین