۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۶۶۹۳۸۲
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی:

سکوت در برابر ترور شهید فخری زاده، ادعای مضحک حقوق بشری غرب را اثبات کرد

سکوت در برابر ترور شهید فخری زاده، ادعای مضحک حقوق بشری غرب را اثبات کرد
مازندران - مدیر حوزه علمیه مازندران با انتقاد شدید از سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده، ادعای حقوق بشری غرب را مضحک و دروغین توصیف کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با محکوم کردن ترور ناجوانمردانه دکتر فخری زاده از دانشمندان هسته ای و دفاعی کشورمان، متوسل شدن دشمنان به ترور فیزیکی را نشان دهنده عجز و ناتوانی آنها در برابر عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی با بیان این که دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کرد با ترور، بمب گذاری و به شهادت رساندن نیروهای خدوم و اثرگذار کشور، مسیر انقلاب را منحرف کند، افزود: اما شهادت فرزندان این کشور، خللی در مسیر پیشرفت های عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف ایجاد نکرده است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در چند سال اخیر شاهد به شهادت رساندن دانشمندان هسته ای کشورمان به دست نظام سلطه هستیم، خاطرنشان کرد: اما شهادت این انسان های بزرگ، نه تنها خللی در صنعت هسته ای کشورمان ایجاد نکرده بلکه موجب توسعه و شکوفایی این صنعت مهم و حساس کشور شده است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی، ترور را آخرین تلاش دشمن برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: چنین اقدامات جنایت کارانه ای، اوج پستی و بدبختی آمریکای جنایت کار و رژیم غاصب صهیونیستی را به دنیا نشان می دهد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان از بیم رویارویی با نظام مقدس جمهوری اسلامی دست به ترور و بمب گذاری می زنند، خاطرنشان کرد: دشمن زبون نمی تواند با حذف فیزیکی دانشمندان کشورمان، مسیر پیشرفت، عزت و اقتدار نظام اسلامی را منحرف کنند.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که این گونه اقدامات جنایت کارانه هوشیاری و بصیرت مردم کشورمان را دو چندان خواهد کرد، تصریح کرد: خشم و انزجار ملت ایران نسبت به آمریکا، رژیم صهیونیستی و سایر متحدان خائن این دو کشور بیشتر از هر زمان دیگری است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که شخصیت های بزرگی همچون شهید فخری زاده موجب سربلندی و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف بوده است، خاطرنشان کرد: دستاورهای ارزشمند این شهید بزرگوار عامل رشد و توسعه علمی و دفاعی کشورمان شده است.

وی با اشاره به این که دشمن برای جلوگیری از پیشرفت و توسعه ایران اسلامی دست به هر عمل جنایت کارانه ای می زند، تصریح کرد: ترور شهید فخری زاده نمونه دیگری از جنایت آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در برابر ملت بزرگ ایران بوده است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که خون پاک این شهید عزیز و سایر شهدا، انقلاب و نظام اسلامی را در عرصه های مختلف بیمه خواهد کرد، بیان داشت: به طور حتم جوانان مؤمن و انقلابی کشورمان با ادامه راه این شهید بزرگوار، پیشرفت های دیگری را برای نظام اسلامی رقم خواهند زد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با انتقاد از سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر این جنایت آشکار، ادعای حقوق بشری غرب را مضحک و دروغین توصیف کرد و افزود: حقوق بشر در غرب تنها ابزاری برای سلطه بر ملت ها و تحقق منافع غیر مشروع آنها در جهان است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که شهادت شخصیت های بزرگی همچون شهید فخری زاده، ما را در رسیدن به اهداف متعالی انقلاب اسلامی مصمم تر خواهد کرد، بیان داشت: دشمنان این ملت بدانند فرزندان انقلاب اسلامی نخواهند گذاشت خون پاک شهید فخری زاده و سایر شهدا بر زمین بماند و این خون های پاک عامل عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف خواهد بود./950/ت310/ب1

ارسال نظرات