۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۶۶۹۵۲۴

جشنواره مهرواره قرآنی طاها برگزار می‌شود

جشنواره مهرواره قرآنی طاها برگزار می‌شود
مسابقات سراسری قرآن، ویژه خانواده طلاب و روحانیون اهل سنت کشور را به صورت مجازی با عنوان «مهرواره قرآنی طاها» و شعار «قرآن، کتاب زندگی» برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، معاونت فرهنگی و امور اجتماعی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس اهل سنت با همکاری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، مسابقات سراسری قرآن، ویژه خانواده طلاب و روحانیون اهل سنت کشور را به صورت مجازی با عنوان «مهرواره قرآنی طاها» و شعار «قرآن، کتاب زندگی» برگزار می‌کند.

هدف از برگزاری این مسابقات ترویج سبک زندگی اسلامی، شناسایی و تقویت استعداد‌های قرآنی در خانواده‌های طلاب و روحانیون اهل سنت و همچنین ترویج معارف قرآن در فضای مجازی می‌باشد.

این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ ۱، ۳، ۵، ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جزء، حفظ موضوعی و سوره‌های منتخب، قرائت ترتیل و تحقیق، ترجمه و مفاهیم، یادداشت قرآنی، نقاشی و قصه‌گویی قرآن، خوش‌نویسی آیات قرآنی و همچنین تولید و نشر محتوای قرآنی در گروه‌های سنی مختلف برگزار می‌گردد.

گفتنی است معاونت فرهنگی و امور اجتماعی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت پیش از این هفت دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت کشور را در چند مرحله و به شیوه حضوری برگزار کرده است که امسال با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا و عدم برگزاری مسابقات به صورت حضوری، هشتمین دوره این مسابقات را در قالب همین مهرواره برگزار می‌نماید که طلاب و روحانیون نیز می‌توانند در آن ثبت نام کنند.

مهلت ثبت نام در «اولین مهرواره قرآنی طاها» تا ۱۵ آذرماه می‌باشد و این تاریخ تمدید نخواهد شد. طلاب و روحانیون علاقه‌مند به شرکت در این دوره از مسابقات، می‌توانند جهت ثبت نام در مسابقه به صفحه شخصی خود در سامانه طا‌ها به آدرس اینترنتی https://taha.dmsonnat.ir  مراجعه نمایند.

همچنین شرکت کنندگان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر نمایندگی، ولی فقیه در استان‌های خود و یا با شماره تماس ۰۲۱۶۳۴۹۷۰۰۰، داخلی ۲۳۰ و ۲۶۳ تماس بگیرند.

اخبار و اطلاعیه‌های این دوره از مسابقات و مهرواه قرآنی طا‌ها را می‌توانید با نشانی sonnatquran@ در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

ارسال نظرات