۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۶۶۹۶۰۶
امام جمعه شوش:

اقتصاد قوی سبب بی اثر شدن تحریم‌ها می‌شود

اقتصاد قوی سبب بی اثر شدن تحریم‌ها می‌شود
خوزستان - حجت الاسلام علیزاده گفت: پشتیبانی مردم از نظام اسلامی نیازمند اقتصاد مقاوم و قوی است، اقتصاد قوی سبب بی اثرشدن تحریم‌های دشمن می‌شود.  
حجت الاسلام مهدی علیزاده، امام جمعه شوش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز امنیت را تحت شعاع مسئله اقتصاد و معیشت دانست و بیان داشت: افتخار جمهوری اسلامی ایران به امنیت آن است و این امنیت مستلزم اقتصادی مستحکم است.

امام جمعه شوش با بیان اینکه ضعف اقتصادی سبب رواج فساد می‌شود، عنوان داشت: ضعف اقتصادی کشور موجب به خطر افتادن امنیت اجتماعی، اخلاقی و سلب آرامش می‌شود، بنابراین معیشت و اقتصاد مهمترین مسائلی هستند که در این برهه زمانی باید به آن‌ها پرداخته شود.  

حجت الاسلام علیزاده افزود: وظیفه مسؤولان چیزی جز اطاعت از سخنان مقام معظم رهبری نیست.

وی در رابطه با بهره گیری از الگو غلط اقتصاد لیبرالی در جمهوری اسلامی ادامه داد: مقام معظم رهبری به دفعات از الگو برداری غلط اقتصادی مسؤولان از اقتصاد شکست خورده لیبرالی غرب صحبت کردند، این الگوبرداری باید رفع شود.  

امام جمعه شوش دین مبین اسلام را چراغ راه و هدایت کننده مسلمانان دانست و گفت: دین مبین اسلام برای همه رفتار‌های روزمره ما برنامه دارد و یکی از آن برنامه‌ها اقتصاد است.

حجت الاسلام علیزاده در خصوص بیانات مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی برگرفته از فقه ما است؛ اگر مسؤولان براساس این چارچوب عمل کرده و قوانین آن را پیاده کنند، می‌توانیم الگوی مناسبی برای سایر کشور‌های جهان نیز باشیم.

وی در پایان با اشاره به سخنان امیرالمؤمنین (ع) اظهار داشت: زمانی که فقر از یک در می‌آید ایمان از در دیگر خارج می‌شود پشتیبانی مردم از نظام اسلامی نیازمند اقتصاد مقاوم و قوی است، اقتصاد قوی سبب بی اثرشدن تحریم‌های دشمن می‌شود. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷
احسنتم
0
0