۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۶۷۱۶۵۴
مکتب سلیمانی؛

مسؤولان از شجاعت و تدبیر حاج قاسم سلیمانی درس بگیرند

مسؤولان از شجاعت و تدبیر حاج قاسم سلیمانی درس بگیرند
عضو هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین با اشاره به اینکه مسؤولان از شجاعت و تدبیر حاج قاسم سلیمانی درس بگیرند، گفت: خون پاک شهید سلیمانی ریشه ظلم و جنایت را برخواهد چید.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی اردهالی عضو هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم امروز در همایش «مقاومت و عزت» که برای گرامیداشت سالگرد شهادت شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و چهلم شهید فخری زاده که از سوی تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در مجتمع امین قم برگزار شد، با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطره این شهییدان بزرگوار گفت: همه ایرانیان، آزادگان و مستضعفان جهان شهید سلیمانی را به عنوان یک شاگرد برجسته مکتب امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب می شناسند.

وی با اشاره به شجاعت و تدبیر شهید سلیمانی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند شهید سلیمانی هم شجاع بود هم تدبیر داشت؛ بسیاری از افراد هستند که شجاع بوده، اما تدبیر ندارند و بسیاری از افراد تدبیر دارند، اما از شجاعت لازم برخوردار نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی اردهالی بیان کرد: امروز همه مسؤولان باید از مکتب شهید سلیمانی درس بگیرند و شجاعت و تدبیر را در کنار همدیگر داشته باشند.

عضو هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به تبیین ویژگی ها و شاخصه های مکتب شهید سلیمانی پرداخت و عنوان کرد: اخلاص، سربازی ولایت، حریت و آزادگی، منطق استوار، استقامت فکری، تکلیف گرایی و جهان نگری از ویژگی های مکتب این شهید بزرگوار هستند.

وی با اشاره به نقش شهید سلیمانی در شکست داعش وحشی و متجاوز خاطرنشان کرد: تجاوزگری، قتل و غارت و ربودن کودکان تنها گوشه ای از تعدی گری داعش در عراق و سوریه است که شهید سلیمانی با تمام قدرت در مقابلش ایستاد و آن را نابود کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی اردهالی ادامه داد: داعشی ها فرزندان و کودکان را می ربودند و از گوشت‌شان برای خانواده شان غذا درست می کردند و با قساوت قلب کامل آن را برای والدین آن کودکان می فرستاند.

عضو هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه اندیشمندان جهان به حاج قاسم سلیمانی به چشم یک مکتب نگاه می کنند، خاطرنشان کرد: این خون پاک ریشه ظلم و جنایت را برخواهد چید و این انقلاب را به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل خواهد کرد./841/پ202/ف

ارسال نظرات