۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۶۷۳۸۰۱
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان خبرداد؛

طرح «رویداد ملی طواف» در کاشان برگزار می‌شود

طرح «رویداد ملی طواف» در کاشان برگزار می‌شود
اصفهان - رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان از برگزاری طرح «رویداد ملی طواف» در کاشان با هدف حمایت و هدایت طرح‌های پیشنهادی و اقدام‌های کیفی فرهنگی خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت‌الاسلام مهدی بصیرتی صبح امروزدر گفتگو با خبرنگاران با تبریک ایام الله دهه فجرانقلاب اسلامی و میلاد با سعادت فاطمه زهرا (س) و روز زن، گفت: این طرح با موضوع ارائه طرح‌های پیشنهادی و اقدامات فرهنگی برتر با رویکرد آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری طرح «رویداد ملی طواف» در شهرستان کاشان افزود: این رویداد ملی با هدف پایش، رصد، ارزیابی تخصصی، حمایت و هدایت طرح‌های پیشنهادی و اقدام‌های کیفی فرهنگی در موضوعات مختلف برگزار می‌شود.

حجت الاسلام بصیرتی ادامه داد: طرح «رویداد ملی طواف» با موضوعات اولویت دارعرصه فرهنگ و با رویکرد آسیب‌های اجتماعی و ارتقای انگیزشی، فکری و مهارتی فعالان برتر فرهنگی و حمایت مادی و معنوی برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان خانواده، مفاسد اخلاقی و اجتماعی، اعتیاد، بیکاری و حاشیه نشینی را جمله محور‌های محتوایی طرح «رویداد ملی طواف» اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد ملی می‌توانند طرح‌های خود را از طریق پیام رسان ایتا به آدرس tablighatkashan@ ارسال کنند.

حجت الاسلام بصیرتی به جوایز نقدی طرح‌های برگزیده در طرح «رویداد ملی طواف» نیز اشاره کرد و افزود: به طرح‌های برگزیده، برتر و مستعد حمایت در سطح استان و کشور جوایز نقدی تعلق خواهد گرفت./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات