۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۶۷۵۲۸۷
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

امنیت پیش‌نیاز توسعه و تکامل هر جامعه است

امنیت پیش‌نیاز توسعه و تکامل هر جامعه است
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با بیان اینکه قدم اول در پیشرفت جامعه‌ مقوله امنیت است، گفت: با تلاش نیروهای انتظامی، این امنیت به‌درستی در استان احساس می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی،  حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در نشست با شماری از مسؤولان انتظامی، با اشاره به اهمیت و ضرورت وجود امنیت در جامعه، اظهار کرد: امنیت یک واژه بسیار فراگیر است که حوزه‌های مختلفی ازجمله اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی و ... را در برمی‌گیرد.

وی با تقدیر و تشکر از تلاش‌های بی‌وقفه ناجا در برقراری امنیت پایدار در سطح استان، اظهار داشت: مقوله امنیت از مسائل بسیار مهمی است که هر جامعه‌ای به آن نیاز واقعی دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با اشاره به اینکه در جامعه‌ای که امنیت وجود نداشته باشد هیچ‌گونه اقدام مثبتی صورت نخواهد گرفت، افزود: در پناه جامعه امن اقدامات فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و ...انجام شده و جامعه به توسعه می‌رسد.

وی با تأکید بر اینکه قدم اول در پیشرفت و تکامل هر جامعه‌ای مقوله امنیت است، گفت: به فضل الهی و با تلاش خستگی‌ناپذیر نیروهای نظامی و انتظامی، این امنیت به‌درستی در سطح استان احساس می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با اشاره به اینکه پیشرفت و تکامل بشریت در سایه امنیت شکل می‌گیرد، گفت: ناجا، پرچم‌دار ایجاد امنیت پایدار در سطح جامعه و کشور است.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با بیان اینکه امنیت در خراسان شمالی در قیاس با کل کشور بسیار خوب و مطلوب است، یادآور شد: با توجه به وجود قومیت‌های مختلف و مذاهب شیعه و سنی در استان، به فضل الهی همه مردم در کمال آرامش و دوستی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و هیچ‌گونه جبهه‌گیری نسبت به هم ندارند که این موضوع به‌عنوان یک بستر اجتماعی خوب با کمک و مدد ناجا آمده است.

وی افزود: به برکت نظام اسلامی و فعالیت مناسب در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و خصوصاً عملکرد کارکنان ناجا که به‌صورت شبانه‌روزی برای برقراری امنیت تلاش می‌کنند، اگر چنانچه موضوعی باعث شود امنیت موجود هدف قرار گیرد متولیان امر به‌درستی و به‌موقع ورود کرده و با جان و دل از آن دفاع و حراست می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بجنورد در پایان با تقدیر از توجه ویژه سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی استان به مقوله امنیت در خراسان شمالی و خصوصاً مناطق حاشیه‌ای، برای تمام کارکنان این سازمان بزرگ آرزوی توفیق و موفقیت کرد./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات